Jouw collectie op één foto deel XII

Schitterend!

1 like

Mijn collectie, ik wil er nog wat kleur en een mooie witte dial aan toevoegen, maar ik probeer het bij 12 horloges te houden en niet door te slaan dus dan moeten er een paar weg :grin:

32 likes

Wow bedankt allemaal voor de leuke reacties! :grin:

Ja best wel! Doordeweeks ga ik doorgaans voor staal, maar zeker in het weekend of bij een uitje draag ik hem geregeld.

4 likes

Zie ik daar zo’n bruine emaille plaat?

1 like

Pfoah :heart_eyes:
Geweldige collectie!
Geweldige foto’s!

2 likes

Leuk om de eerste limited weer eens te zien. Destijds ook één gehad en bij de uitreiking in Houten geweest. :smiley:

Groeten
Rutger

:heart_eyes: :drooling_face:

1 like

Fantastisch! Allemaal mooi!

1 like

kwaliteit, very nice

1 like

Was dat niet bij Van der Valk in Vianen?

Ja, dat kan ook. Was in iedergeval langs de snelweg en idd bij de toekan :wink:

Groeten
Rutger

Hoe bevalt die studio underd0g jou? Ik wsa van plan om zelf zo’n fun watch aan te schaffen, maar lees precies veel gemengde gevoelens over… zijn geld waard?

1 like

Altijd moeilijk om te zeggen of het zijn geld waard is voor een ander

Ik heb er zelf erg veel plezier van, helemaal als een “fun” horloge,

Je betaald voor het merk/marketing en design en misschien niet voor het uurwerk, en als het design je aan spreekt waarom niet.

Wel draag ik van de twee vooral de desert sky, de kleuren spreken me een stuk meer aan dan de watermel0n.

Sowieso goed om reviews te bekijken op YouTube of zelfs in het echt vast houden, foto’s geven altijd een ander gevoel.

2 likes

Allright, bedankt voor de toelichting.
Ja ene vasthouden zal moeilijk gaan hier… in BE nergens ene.
Wel op chrono, maar daar gaan de prijzen serieus de hoogte in… lol

1 like

Persoonlijk zou ik niet meer betalen dan retail
wel betaal je bij hun nog inklaringskosten dus de prijs is sowieso hoger dan wat er op de website staat.

De kwaliteit van de kast/horloge is wel goed en het horloge voelt naar mijn mening niet goedkoop aan maar de prijs is daar ook naar.

1 like

Insane collectie. Jouw sweetspot zit rond de 39-40mm. Speedy beschouw ik als een 40, draagt als een 40.
Heel mooi bij elkaar gesprokkeld echt iets om trots op te zijn.

1 like

Prachtige horloges.

1 like

Thanks D! En dat klopt. Totdat het Ploprof virus, ooit, toeslaat :wink:

2 likes

Toffe collectie en mooie mix :+1:

1 like

Is toch ook wel het topstuk uit de collectie :ok_hand:t2:

1 like