Jouw collectie op één foto deel XII

Ik ben normaliter niet van de side-collections, maar ik krijg m’n horloges maar met grote moeite op één foto die er dan ook nog eens niet uit ziet. Dus heb ik in plaats van mijn echte serieuze Franse en Zwitserse horloges maar eens een kiekje gemaakt van een verzamelingetje Japanse shitters:

77 likes

Is Japanners als underdog nog een ding anno 2026?
Ik zou er niet wakker van liggen. Heel mooie set.
Ik dacht overigens dat je 2 credors had?

3 likes

Ik merk toch iets van een voorkeur voor één merk…

1 like

36 likes

Kleurrijk geheel! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Een seikootje is altijd fun.

1 like

Natuurlijk niet. :slight_smile: Je moet het niet te serieus nemen.

Er is niks van mij bij, deze tweede is heel erg van mijn vrouw, die op zich een verzamelingetje van negen horloges heeft.

Ik heb gewone Seiko zelfs buiten beschouwing gelaten. :slight_smile:

De voorkeur is mild. :slight_smile: Met een Kurono en een Kuoe heb ik dus één Japans doosje van 12 stuks.

25 likes

Mijn vijf Japanners

@daffie @Ojjz

53 likes

Fraai Quintet zo :ok_hand::muscle:

Ontbreekt er nog iets? :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Dank!

Qua Japanse horloges blijft de behoefte er altijd wel om nog meer van (The) Citizen te hebben :laughing:

4 likes

Zo dan, wat een ontzettende gave set aan Omega’s :exploding_head:

2 likes

En ik maar denken “hee, maakte Omega een soort van Ebel ontwerpen?” Maar het is een Ebel. Toffe set, cool dat je een Ebel mee smokkelde. En mooie diverse set vintage Connies. Zo maken ze ze niet meer.

1 like

50 likes

Die groene blijft toch echt meesterlijk :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Doe mij die nieuwe Mechanical maar! Wat een heerlijk ding :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ooit begonnen met een Maurice Lacroix die ik 30 jaar geleden van mijn vader kreeg

47 likes

Mooie collectie met eigenzinnige horloges die je niet vaak ziet. Merken als Ebel en Montblanc zijn tegenwoordig niet heel populair en vormen daardoor een buitenkans om een kwalitatief horloge voor een goede prijs te kopen.

1 like

Lekker veelzijdige set, hoor! :+1:

1 like

Nou, ik zie hier op HF, de laatste 2 jaar ofzo, toch duidelijk een toenemende interesse in Ebel. Vind ik ook een leuk merk, trouwens.

3 likes

Ja klopt, maar wel in een zeer beperkte selectie Ebel horloges en bij een relatief kleine groep HF’ers. Ben ik er overigens één van :smiley:

3 likes