Goeie (en snelle) actie! Dit setje ziet er completer uit dan het plan van -pak hem beet- twee dagen terug
Die Ultra-Thin blijft magisch mooi
Dan heb je precies de mooiste overgehouden, de Omega(s) en de GS helemaal fan van!
Ik kreeg een melding.
Vintage Sub is prachtig!
Vintage sub kan zeker prachtig zijn. Jouw 5513 is een van de vetste horloges op het forum. Maar het moet wel een héél mooie sub zijn, wil het winnen van die gouden MUT en Reverso.
Mee eens. En het gaat ook om de ‘balans’ in de verzameling. Ik greep nu eenmaal bijna altijd naar een van de Speedmasters ipv naar de Sub.
Zou je de sub niet beter verkiezen om te houden boven de Pelagos
Ik draag de Pelagos meer. Heerlijk licht. En daarbij, die is ook echt bedoeld voor situaties waarin ik te water ga (zwemmen) of kan gaan (zeilen). Dus ook praktisch gezien de betere keus. Met een oudere duiker doe ik dat toch liever niet.
hoho, wat een saaie collectie zeg! 1 kleur en allemaal van’t zelfde.(wel allemaal dure exemplaren!)
Alsof jij heel de week elke dag wit onderbroek draagt van het merk DIM
Zou je niet een paar verkopen en een GS of Omega/Tudor aanschaffen? Wat kwaliteit in uw leven gooien haha
Mist hier geen Zenith?
Ik ben fan. Maar op dit moment geen aandrang. De chrono’s kregen bij mij niet vaak de voorkeur boven de Speedmasters. En de meer dressy modellen legden het toch af tegen de JLC’s. Maar ik durf zeker niet te stellen dat er nooit meer een komt.
Hier wil ik wel graag close ups van zien
Hopelijk kan je net aan de merken lezen. Mijn geld zit niet in telefooncamera’s haha. De two-tone is onleesbaar zie ik op de foto dat is een Sicura (oud Breitling).
Flinke verzameling.
Wat is de reden van de dubbele?
Prachtige collectie!!! Die moonphase moet ik hebben:star_struck:
Wauwie die GSs zien er prachtig uit!
Ik heb van 4-5 stuks dubbele, meerdere redenen #1 is sentimentele waarde #2 omdat onderdelen voor service heel lastig zijn waren donors De enigste oplossing, over de jaren heen alles compleet weten te krijgen, alles op de fotos werkt, c.a. 1/4e heeft een batterij.