Oh lekkere verbetering.
Niet bang dat je de speedy gaat missen?
Oh lekkere verbetering.
Niet bang dat je de speedy gaat missen?
Die gouden tank is heeeeeel lekker
Speedy 3861 SS nu twee keer gehad, het is geen blijver voor mij, zeg nog nooit nooit maar voorlopig ben ik wel even uitgespeedyd. GS staat nu voor mij hoger op de lijst dan Omega.
Gouden day-date is zooooo gaaf, het is echt zo’n rare hobby want zo heel veel anders is ie ook weer niet dan die 16233 maar toch is de polservaring totaal anders. Elegante knaller is het.
Die is echt fantastisch, die draag ik het liefst de hele dag maar de vrouw is ook liefhebber van de tank dus drie keer raden hoe dat in de praktijk gaat, heb nu gelukkig wel meer kans om haar OP te dragen
Makkelijk dan: Tank doorschuiven. Jij een plekje vrij voor een GS én je kunt de Tank van je vrouw lenen
Mooie set zo, maar…
Heel gek en ik zal een van de weinigen zijn, voor mij zou het eerste setje toch de voorkeur hebben.
Misschien ook omdat ik stiekem toch weer een Speedy wil hebben.
Proficiat J, deze had ik even gemist geloof ik
Hij is wel voorbij gekomen hoor.
Kijk! Met deze instelling kan ik wat
Lekker setje kerel! Goudkoorts is toegeslagen.
Edit: ik zie het als een 4 piece met wat variatie op 1 tje
En welke geniet je meest van?
De Speedy.
So, die Speedy oogt klein op de foto’s zeg
Goeie vraag; vertel dat de zot maar ze zijn allemaal op zich anders. Dus ik geniet van elke om de pols, als ik echt 1 moet zetten dan de ST1.
Mooie chrono heavy collectie, daar hou ik van.
Coole collectie. Chrono heavy, maar
Inderdaad, ik vind alles aan de speedy’s geweldig, maar in het groter geheel is het een 4 piece: datejust, de zep, de BB58 en de speedy. Dus mooi gebalanceerd