Stelletje barbaren. Die Ultraman en Speedy Tuesday zijn juist de laatsten die eruit moeten ![]()
Die zijn awesome!
Stelletje barbaren. Die Ultraman en Speedy Tuesday zijn juist de laatsten die eruit moeten ![]()
Die zijn awesome!
Die paar streepjes oranje…
Die witte dial spreekt veel meer en reverse panda ![]()
Had beide horloges in de eregallerij geplaatst
![]()
Het is misschien nerd alert, maar het verhaal erachter is toch supertof. Of nou ja, vind ik ![]()
Dat hele moonwatch verhaal kan me sowieso geen reet interesseren
Reverse panda speedy is ![]()
Oh zo vind ik hem nog leuker. Op staal!
Update van de huidige stand:
Nu rustig aan zoeken naar een volgend project. Ik neig ernaar om de Zenith weg te doen en er toch weer een duiker voor in de plaats te doen. Een Glashutte SeaQ of Blancpain fifty Fathoms bathyscaphe lijken me wel leuk als vervanger.
Wat een gave - niet alledaagse - collectie zeg! Heel tof! ![]()
Zo tof die GP
Mooie collectie!!
Inbox ontploft in 3. 2. 1…
Wat een heerlijke collectie. Tof ![]()
Toffe collectie hoor ![]()
Nee, dan die witte Casio eruit of die Moon Swatch ![]()
Heeft jaren geduurd maar heb nu voor t eerst het gevoel dat de koffer compleet is…
Benieuwd hoe lang dit gaat duren ![]()
Dat is zeker een complete koffer, met een gave inhoud bovendien ![]()
De Zenith houden ![]()
Meerdere TH, nice.
Horloge links bovenin, kan je daar iets meer over vertellen?
Lekker set zo hoor.
Die vond ik tegenvallen. Maar goed alles is persoonlijk.