Jouw collectie op één foto deel XII

Nee, er zit een tweede tijdzone op de X-33…:wink:

2 likes

Erg handig ja. Ik kwam er trouwens laatst achter dat er ook een makkelijke manier is om de wintertijd in te stellen, ik deed het altijd met het uittrekken van de kroon maar dat bleek helemaal niet te hoeven.

1 like

ik heb ook voor het eerst de manual erbij, en zag het staan :+1:

1 like

Die had ik er al bij in 2021 bij aankoop maar nooit gedetailleerd gelezen. :person_facepalming:

1 like

Neuh, echnie.

image

Supertoffe collectie Kristof :ok_hand:

3 likes

Nieuwe horlogebox binnen en gelijk maar even een plaatje van mn collectie op één foto! :grin: blij mee

26 likes

Wat is dat voor merk rechtsboven? vindt deze net een beetje buiten je collectie vallen ( of is het een erfstuk ?

1 like

Deze heb ik een keer van m’n schoonmoeder gekregen. Dus ja …… die kan niet weg :joy::joy::joy:

3 likes

Hahaha, ik dacht al zoiets :zipper_mouth_face:

1 like

Mits wat creativiteit bestaan er win-win oplossingen.

2 likes

Ik neem aan dat we reparatie/projecten en wat in de verkoop of nog moet binnenkomen niet meetellen toch. Anders heb ik nog 2 dozen nodig.

20 likes

Mooie collectie. Misschien nog iets gouds erbij?

4 likes

Ik wil eigenlijk wat gaan ruimen. Als ik rigoreus te werk ga, mogen de kruizen gaan en heb ik één vraagteken.
De andere horloges zijn gegarandeerde blijvers.

Toevoegen wil ik deze:

18 likes

Mijn zege heb je. Ware het niet dat ik die JLC Polaris liever zou dragen dan die sectordial en/of panerai :wink:

Lekker makkelijk ook.
Omega of JLC. :ok_hand::+1:

2 likes

Die Master Control Date gaat eventueel weg? Prachtig horloge.

1 like

Met de 2 speedy’s en de 2 jlc’s bovenaan heb je ruim voldoende. Ik had persoonlijk de tudor gehouden voor vakantie, in plaats van de panerai toe te voegen.

2 likes

Goed punt.

2 likes

Mocht je maar 3 kunnen overhouden, welke zouden dat zijn?

Dat dus. Denk jij nou echt dat, zeker als je 'm al een tijd niet in hebt gedragen (en dat vermoed ik zomaar), zij 'm kan onderscheiden van zoiets.
Complications Annual Calendar Moon Phase White Gold Beige Dial 39mm Product Image

Gewoon lekker vervangen door iets beters! :wink:

Suggesties? Ik zou die zwarte Speedmaster en die gouden JLC eruit doen. Dat zijn, vind ik in ieder geval, veruit de minst spannende horloges in jouw collectie.

En idd misschien nog die

3 likes

Yes :ok_hand:t2: daar is die bij uitstek geschikt voor :sunglasses:

5 likes