Jeetje! Allemaal erg mooi, zou zo hier in de la kunnen ![]()
Ach, je hebt je best gedaan, toch?! Nieuw jaar, nieuwe kansen! ![]()
Nee, mooie set horloges, hoor!
![]()
Lekkere collectie zeg!
Ik had niet in de gaten dat jij de boel zo uitgebreid had. Wat krijgt meest polstijd?
Ja het ging opeens best hard
Gek genoeg draag ik de Speedmaster Reduced op het moment heel veel. Draagt gewoon heel comfortabel en past overal bij.
2 weken later alweer een update ![]()
Er kwam iets langs wat al een tijdje op mijn lijstje stond bij een HF huisdealer…
Dus de rode Breitling rakker is erbij gekomen (en de Oris Aquis heeft het nest moeten verlaten):
Wel een lekker eigenwijs trio zo Martijn ![]()
Zo, het is weer eens tijd voor een update. Het is best een tijd geleden dat ik hier iets heb gepost.
In de tussentijd is er behoorlijk wat gebeurd en door gewijzigde prioriteiten heeft mijn collectie een flinke “klap” te verduren gehad. Afgelopen jaar heb ik veel, heel veel, verkocht om ruimte te maken voor een aantal andere wensen.
Dit is wat er nu over is gebleven. En eerlijk is eerlijk: van dit setje draag ik eigenlijk alleen nog maar de Daytona en de Reverso.
Naast die veranderde prioriteiten moet ik ook toegeven dat de Daytona de afgelopen jaren een echte collection killer is geweest. De lol die ik uit dat horloge haal is echt ongekend. Dat had ik nooit, maar dan ook echt nooit verwacht toen ’ie mijn collectie binnenkwam.
Voor nu ben ik volledig content met deze set.
Meer heb ik op dit moment ook echt niet nodig.
Hele mooie en gevarieerde collectie. Niks op af te dingen.
En van de zomer weer lekker die shadow dragen ![]()
Ik zie die Daytona al nonchalant uit die Alpine hangen komend voorjaar. Wie doet je wat?!![]()
Behelpen hoor… ![]()
![]()
De essentie is aanwezig ![]()
Van alles wat, een mooi evenwicht.
Zo dan! Die heb ik al lang niet meer uit de kluis gehad, binnenkort waar weer eens doen.
Eigenlijk zou ik daar dan nog een witgouden Daytona met lichte plaat bij moeten hebben, mooi color matched met de Alpine ![]()
Of die Alpine in gouden folie wrappen…
Prachtig zestal. Lekker divers ![]()
Dat is in elk geval goedkoper ![]()
Mijn collectie bestaat voor een groot deel uit Chrono’s, mijn favoriete complicatie.
Dit jaar kwamen er 2 bij: de IWC en de “blauwe” Zenith. Verder niets erbij of eruit.
Is er overlap tussen deze 8? Ja. Stoort mij dat? Nee.
Heeeeerlijke set!!
P.S.
Een Oysterflex Daytona zou lekker in deze set erbij passen.
Die zijn, in het echt, nog een stuk fraaier dan op de foto’s. Zowel witgoud als andere kastkleuren.