Jouw collectie op één foto II

Wat zegt dat dan over Rolex, of over de Seiko natuurlijk

1 like

Yip weet ik … Deze en de SDGM007 had ik moeten houden. De “upgrade” gedachte van destijds. Inmiddels weet ik dat deze SARB en de blauwe Brightz me meer plezier gaven dan welke Rolex, Omega. IWC etc… dan ook. Als ze er ooit op uitgekeken is sta ik graag vooraan

2 likes

Mmmm… ik zou die linker nog even verwisselen voor een 6309… maar dan een gave Seiko collectie :grin: :+1:

1 like

Verkopen weg doen om te upgraden heb ik al vaker spijt van gehad… doe het niet vaak meer

Zal ik ook nooit doen. Ooit heb je dat horloge gekocht omdat je die erg mooi vond. Je kan het beter tijdelijk in de kast leggen, en iets langer doorsparen. Wanneer je dan het horloge uit de kast haalt na een tijdje, zie je gelijk weer waarom je het in eerste instantie gekocht had

3 likes

Thanks!! Heb al een paar keer gezien dat deze SARB072 vaak een gespreksonderwerp wordt. :smiley:

1 like

:drooling_face:

2 likes

De 6309 turtle is gaaf maar de tuna is toch wel buiten catagorie :smile: Ik zou misschien nog de KS omruilen voor mijn 7017 en mn panda voor mn bullhead

Is in de loop van de jaren een mooie verzameling geworden Geert. Gaaf hoor.

1 like

Non de ju… dat is een collectie die menig lid hier Be @Bap !!!

9 likes

IMG_20190413_112548

11 likes

Het is hard gegaan de laatste jaren :slight_smile:

2 likes

Zó dan :drooling_face::drooling_face: wat lekker zeg :star_struck:

1 like

De Sarb072 is een beauty :ok_hand::ok_hand:

1 like

Dude, … indrukwekkend :metal:t2:

1 like

Is dat een Air-King 14000? Erg mooi :ok_hand:t2:

Dit is een 14000M, met cal. 3130. Thanks! :wink:

1 like

Fuck me dead wat een legendarische collectie. Je kunt zo bij Hodinkee talking watches aanschuiven. Fenomenaal! :sunglasses::+1:

1 like

Indrukwekkend Geert. Was die Breitilng niet één van de eerste in je verzameling?

2 likes

Die herken ik ook nog van vroegah :sunglasses:

1 like