Jouw collectie op één foto II

Ow broekie nog dus :crazy_face:

Aangezien ik nooit een horloge boven de 400 tot 500 euro zal kopen, zal ik in dat opzicht wel altijd een broekie blijven…

1 like

Zoals zovelen in het begin zeggen :yum: Respect als je dat vol houdt

Al twee jaar (zo’n 10 aankopen verder) onder de 400 euro gebleven… :slightly_smiling_face:

2 likes

Eh… Na heel veel nadenken én te grote concurrentie en toch de grotere tegenhanger is het eigenlijk weinig anders geworden, op de valreep… Qua kleur dan.

Toch…

Nee, wellicht wordt ik voor gek verklaard, maar dit “voelt” om een aantal redenen beter voor mij in balans qua collectie én het is oudere liefde…

Een NA, volgt nog.

24 likes

Haha! Whuuuuut?! Dat lijkt me helemaal niet…jij. Wel tof dat je je gevoel achterna gaat!

2 likes

Haha… inderdaad… Het heeft heel veel hoofdbrekens en heel veel meer op gevoel dan op ratio gedaan.

De AT was, gezien mijn oorspronkelijke top 3 ook gewoon teveel concurrentie voor de GS. Toch tikte de oude Astrons al een aantal boxes die de blauwe GMT GS bijvoorbeeld niet had, ondanks het fantastischer uurwerk en afwerking.

Heeft ook iets te maken met de hang naar “andere” techniek (als (ex-)ICT-er ben ik daar wel vatbaar voor :roll_eyes: ) ) waarom ik al jaaaaren de oudere Astrons wilde hebben, maar op uiterlijk, en vooral grootte, ze me toch niet konden bekoren. Tot begin dit jaar de nieuwe lichting werd geïntroduceerd.

Deze Astron heeft qua band en kast meer van de GS-sen dan het op het eerste gezicht lijkt. Maar… er komt deze week een NA. :wink:

2 likes

Oef…

Doen wat je gevoel zegt natuurlijk. De AT is wel echt erg mooi en ik vind die zelf niet in het vaarwater van de GS zitten. Hij moet wel in 38,5 wat mij betreft, maar dan is het ook wel een klasse horloge.

Die Astron spreekt mij niet zo aan. De GS juist heel erg en ook je vintage Omega is een schoonheid!

2 likes

Held !

1 like

Ah… ik zie het. Er zit een ander bandje op de Omega. :+1:

3 likes

:smile:

1 like

Nog even een ‘spamploat’ :
de vijf ‘klokkies’ in de nieuwe aanwinst : :slight_smile:

11 likes

32 likes

Het zou niet mijn keuze geweest zijn, maar als het voor jou goed voelt is het goed…

1 like

Nog even een familieportret voordat het weer terug naar de bank gaat.

Untitled

52 likes

Geweldige horloges!

1 like

Thanks! :pray:t3:

Hoe bevalt die blauwe OP je?

2 likes

Zeer mooi

1 like

Ik denk goed…
mijn vrouw draagt ‘m redelijk vaak.

2 likes