Jouw collectie op één foto II

31 likes

Nee staal gouden speedmaster :+1:t2:

2 likes

Die brush op de bracelet ziet er spectaculair uit, ben benieuwd of dat een beetje vol gaat houden.
Cool ding, veel plezier ermee!

1 like

Geweldige foto. Lekker nonchalant alles bij elkaar :slight_smile:
Die chrono op staal naast de Daytona ziet er gaaf uit, wat is dat?

Junghans zie ik… kleine meet :wink:

De kogel is door de kerk. Ik ha mijn huidige collectie wat inkrimpen en ruimte maken voor wat nieuws.

Dit is het nu:

De bedoeling is om de GS op staal, de Heuer 1153 en de IWC mogen gaan vertrekken. Deze dus:

En deze moeten dan komen (Snoopy in bestelling:

26 likes

Omega voor de vrouw? :laughing:

3 likes

Die GS is het mooiste horloge in je collectie! :cry::sob:

1 like

Je flippert wel een boel heen en weer met GS, van 3 naar 1 nu? Jammer want die GS is top.

3 likes

Ik vind het een goed plan. Te veel zwarte platen alleskunners momenteel. Benieuwd naar die Constellation!

1 like

Die grand seiko is wel erg Nice. Ben benieuwd of je hem gaat missen…

1 like

2x dezelfde Hamilton Chrono ?

Dan hoef je niet de straps te wisselen als je een keer op staal of op leer wilt dragen ?

:grin::+1:

Net zoals mijn Bremont zijn de Hamiltons custom made. In 2015 heb ik in samenwerking met Hamilton 90 horloges besteld voor het 301 Apache Squadron. De horloges hebben op de achterkant een andere gravure. En bandjes wisselen hoeft ook niet inderdaad :slight_smile:

2 likes

Helemaal goed, gewoon lekker bezig blijven. Anders is dit topic ook maar saai. :+1:

1 like

Heel erg mooi model. Of natuurlijk een heel erg mooi gemaakte foto!

1 like

Bremont kom je op het HF maar erg weinig tegen.

Ik moet bekennen dat toen ik de Martin Baker series voor het eerst zag (ca. 3 jaar geleden) ik toen op slag verliefd was.
Was wel mijn trigger om mij verder in horloges te verdiepen en op HF aan te melden.
De Bremont was helaas buiten mijn budget maar heb alsnog een Stowa Flieger gekocht. Ik kwam er wel snel achter dat het een piloten horloge moest worden :grin:

1 like

Van links naar rechts;

Grand Seiko SBGA211G
Rolex GMT Master II 116710LN
Christiaan van der Klaauw Ariadne in rosé goud
Tudor BB GMT
Omega Speedmaster Racing (44,25mm)

33 likes

Ik vind het erg mooie horloges. Details zijn ook mooi. Maar ik vind ze persoonlijk te duur. Gelukkig heb ik de MBIII met een flinke korting kunnen kopen.

5 likes


17 likes

Ben je de Polar nog niet beu …? :sunglasses: