Jouw collectie op één foto II

Die zou zeker gaaf zijn!! Baselworld ??

Het horloge is er al wel. Maar die mooie antraciete wijzerplaat niet

Maar ik ben nog steeds heel blij met mijn Sky! :sparkling_heart:

Die is live nog mooier. Heb afgelopen maandag de stalen met blauwe plaat om gehad. Echt heel mooi

1 like

Echt een bizar mooi trio!

1 like

De Certina staat in het blauwe deel, de G-Shock wil ik ook verkopen.
En dan naast de Aqua Terra wil ik een zwarte duiker van ca.40mm op stalen band. De juiste kom ik maar niet tegen…
een ‘collectie’ van twee horloges is zo’n beetje wat ik wil :slight_smile:
(Of heel misschien een Speedy naast de AT)

20 likes

Dít is voorlopig mijn definitieve collectie(tje) voor 2020 (en later).
Vijf automaten ‘op staal’, te weten drie Zwitsers en twee Japanners.
Vier stuks was de bedoeling, maar het zijn er dus vijf geworden (plus een plastieke Kaazioo) en dat blijft waarschijnlijk wel een tijdje zo…

15 likes

Sinn 356 all the way

1 like

BB58 lijkt me een perfecte kandidaat? Top uurwerkje, mooi merk, goud accenten… Vult de AT mooi aan :blush:

1 like

Staat op de lijst! Ik wacht ongeduldig op basel want ik wil een non-gilt :grin:
Alternatief is misschien een Oris Sixty Five. Maar die hebben dan weer van die creme kleurige indexen, wat ik eigenlijk niet wil.

2 likes

Ik ben gek op (dit) trio(‘s) :stuck_out_tongue_winking_eye:
Maar zonder gein: na 2 jaar van flipperitus in het kwadraat waarbij ik tot een budget van 2k ben gegaan (soms voor 1 horloge, soms voor 2 etc) is dit het trio wat me echt hét gevoel geeft.
En alle 3 had ik ze, verkocht ik ze, en heb ik ze weer terug.

21 likes

De Sinn en de Fortis zijn idd mijn favoriete horloges. De 356 stijgt erg in populariteit de laatste tijd!

Dit is de complete collectie. Hier gaat voorlopig niets aan veranderen denk ik. Een dressy horloge staat nog wel op de verlanglijst maar ik kan voorlopig nog niet wennen aan horloges onder de 40mm. Dus op korte termijn zal er niks toegevoegd worden. Ben content op dit moment. (Waar heb ik dat vaker gehoord?) :thinking:

23 likes

Alles wat ik draag of bezit, vandaag een keer alles bij elkaar i.p.v. elders onder gebracht. Jammer van het lelijke licht.

  1. Rolex oyster royal uit 1930
  2. Rolex Submariner 16610
  3. Chronoswiss ch 77951
  4. Raymond Weil 3800 carbon
  5. Garmin fenix 5s saffier plus
16 likes

Slinger deze eens om je pols :+1:

1 like

Werkt niet en is heel klein, maar van mijn opa geweest. Ik draag hem 1x in het jaar.

12 likes

Op een chique leer bandje doet hij het beter denk ik. Dit is nou echt vintage, 33mm ofzo?

1 like

Ja, 33mm.

Het horloge heeft vaste pushpins. Die zal ik dan eerst moeten knippen. T.z.t. gaat het horloge eens een beurt krijgen en dan laat ik dat ook bekijken. Voor nu is zo’n spanbandje de makkelijkste oplossing voor die eenmaal per jaar.

Leuk dat je er naar vraagt b.t.w.

Zonde man. Je hebt ook leren bandjes voor fixed bars.
Laat maar weten tegen de tijd dat je er wat mee wil, zoeken we samen naar iets leuks.

4 likes

Ben het helemaal eens. Gewoon een mooi leren bandje om die fixed lugs heen vouwen. Gaat geen bandenswapper worden, maar so be it. :slight_smile:

2 likes