Jouw collectie op één foto II

Mij collectie Seiko…:smile:

20 likes

De collectie is inmiddels zo gegroeid dat ik de Zenith nog maar weinig draag. Ik ben het met je eens dat hij een mooie aanvulling is. Om eerlijk te zijn twijfel ik ook best wel.

1 like

Bedankt Andy, je herkent er vast veel.

1 like

Ik zou ‘m houden. Geweldige casual daily, en brengt wat kleur in de collectie.

1 like

Weer aardig wat veranderingen, foto begin 2019

En een deel van de collectie begin 2020

64 likes

Het is een mooie set horloges. Maar ik weet niet of je sinds begin 2019 de goede richting in bent gegaan ;-). Het is wel heel veel meer van hetzelfde aan het worden.

3 likes

Zo dan…

Wat een collectie :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Ik vind het wel mee vallen, hou van afwisseling en ben gek op Rolex. Aangezien ik nog geen dresser had zijn de Datejust en Oysterquartz er bij gekomen, ook de Yachtmaster is in mijn ogen een mooie aanvulling omdat ik nog geen goud had. Daarnaast brengen alle 3 nieuwe kleuren met zich mee (blauw, zilver en bruin) die ik nog niet had, voor mij dus juist NIET veel van hetzelfde maar wel veel van hetzelfde merk.
Dat de Speedmaster en Tudor hebben moeten wijken heb ik geen moment spijt van.

7 likes

Zoals @septentrio al aangeeft, lekker houden dan! :slightly_smiling_face:

Bij mij zijn deze 4 de kern gaan vormen. Heb wel nog een 5tal klokjes bij horlogemakers liggen.

49 likes

Mooi die Omega op staal. :+1:

Links en rechts is natuurlijk ook een mooie.

1 like

Mooie verzameling Omega!
Allen uit redelijk dezelfde periode(of zelfde decennia)?

1 like

Mooie band op de speedy, toch mooier dan die moderne band (al draagt die wel fijn)…

3 likes

Constellation 168.029 uit 1969;
Constelllation 2782 uit 1956;
Constellation 167.005 uit 1966;
Speedmaster 145.022 uit 1969.

2 likes

Nog wensen? :sweat_smile:

1 like

Heel gaaf! Die uit de fifties valt niet uit de toon :smiley:

1 like

Altijd. Een 1950s volgouden Constellation Deluxe staat hoog op de lijst. Een Seamaster chrono met cal. 321 ook. Naast nog een aantal Longines modellen en leuke ontwerpen van random merken.

Maar dit is de kern. En zo goed als alles wat ik nodig heb eigenlijk. Beetje het einde na jaren intens geflipper. Less is more, wat rust in de keet :slight_smile:

1 like

Prachtige collectie !
Vooral die 168.005 :heart_eyes:

1 like

Is een 167, want no date :wink:

2 likes

My bad… nog mooier !