Jouw collectie op één foto II

Haha never nooit.

1 like

Elke keer wanneer ik dit lees maak je mij een beetje boos.

Gelukkig heeft niemand je toen gezegd dat je hem echt snel moet kopen, omdat het

Want elke lul de behanger zag aankomen dat ze

…gingen zijn.

Screenshot_20200129-081554 (1)

6 likes

Dat ding is tof hoor. Wanneer ik ooit stoere mannendingen ga doen heb ik liever een SLA017 dan een Sub.

Screenshot_20200129-081554 (1)

Oh, en een mooi plaatje:

https://www.instagram.com/p/B7yt6jyHnNi/

18 likes

Sla017 is echt heel erg vet. En het heeft ook wel wat om wat aan stealth wealth te doen. :slight_smile:

3 likes

Ik zie een Smurf meer als stealth wealth. Dit is voor mij de oer Seiko duiker in een modern jasje.

Ik vind dat verreweg de vetste Seiko. Echter kan ik me ook niet zetten over de ‘4K voor een Seiko’.

1 like

Hij is ook overpriced. Zie ze op chrono voor 4.5 gaan. Dure seiko, maar wel de mooiste. Heb zelf niet zo’n issue met merken. Grand Seiko staat ook op mijn watch list. Heb meer met Seiko dan met Rolex (al is de 114060 perfect).

@HanDavinci, de smurf staat al Rolex op. Meeste mensen denken dan direct dat t horloge duur is. Seiko klinkt lekker gewoontjes. De smurf heb ik wel eens gepast… als ze een witgouden/platina zwarte sub zouden maken zou ik direct beginnen met sparen :slight_smile:

Blauw is niet voor mij.

1 like

Dan begin maar vast. Dat gaat je wel meer dan 60K kosten vrees ik :rofl:

Jij draagt een horloge met diamantjes.
Als ik tips wil m.b.t. stoere horloges wil dan ben jij niet de aangewezen persoon :rofl:

Het is gewoontjes…

3 likes

Briljant hoe dat werkt met perceptie hè!
9k voor een stalen horloge van mindere kwaliteit met Rolex er op = dikke prima.
4k voor meer kwaliteit met Seiko er op = niet zo dikke prima.

Man man wat een dik horloge is die 🥬017!! Heb hem vast gehouden van @denvro :heart_eyes:.

3 likes

:nail_care:t2:

Ik zou ook niet weten welk horloge nog goed kan staan met die zwarte inktvlekken erachter. HA! SELF FIVE! :pray:t2:

Kidding :kissing_closed_eyes:

1 like

Haha, draai je pols eens om, kan je het zelf proberen :sunglasses:

3 likes

WAREMPEL!

De conclusie hiervan: een president band staat mij goed in elke kleur. :sunglasses: :fireworks:

3 likes

Er staat geen Rolex op, maar Seiko is -voor mij- een van de mooiste horloge merken ter wereld :slight_smile:.

3 likes

U schrijft “touché” verkeerd :upside_down_face:

U bent duidelijk meer liefhebber dan ik. Ik ben eerlijkheidshalve wat meer merkbewust.

1 like

Als je goed zoekt zijn ze echt nog wel voor een schappelijke prijs te vinden.

Amen!

12 likes

14 likes

De Citizen toch toegevoegd! Is ook gewoon een erg mooi en praktisch horloge.

1 like

Doe mij dan mar eerder de 025. Maar ik zou zelf eerder voor de vintage versies gaan. :sunglasses:

1 like

Het lijkt er inderdaad op dat de Citizen NY0040 Promaster een blijvertje is… :sunglasses:

1 like