De horloges met complicaties uit de jaren ‘40.
Heel tof allemaal.
Bedankt .
Die Eterna mag dan verguld zijn, hij hoort gewoon thuis in dit vijftal. Super set zo
Dank Wilko. Ach ja, de Eterna is absoluut mooi, maar ik vind de verhouding in de collectie een beetje zoek. Iets teveel jaren ‘40, te weinig jaren ‘60 en op dit moment 0 modern. Bovendien wil ik het qua totale hoeveelheid horloges een beetje overzichtelijk houden, anders doet mijn hoofd …
Ja dat snap ik ook wel weer. En ze vertegenwoordigen stuk voor stuk toch een aardige waarde, dus houden wel significant budget vast.
Wat ik met die citizen moet weet ik ook niet. 1 keer omgehad. Nog druk op zoek naar een mooie chopard gts mille miglia met rode wijzerplaat (168566-3002) En nog het vreselijke dilemma iw371445 of iw500704. Dan is de doos vol en zal er gewisseld moeten worden.
Collectie update
Boven
- Jaren '60 Breitling Navitimer 806 ‘Big Eye’.
- Jaren '60 Omega Constellation 167.005 ‘Pie Pan’.
- Jaren '60 Croton (Nivada Grenchen) Chronomaster Aviator Sea Diver
- Jaren '60 Glycine Airman
- Jaren '50 Pontiac Nageur met Valjoux 71 en ‘tropical’ wijzerplaat.
Beneden
- Jaren '70 Seiko 6309
- Jaren '50 Omega Oversized (36mm)
- Moderne Turtle SRP773
- Moderne SKX007
- Jaren '70 Seiko 6309 (nummer 2
)
Dit is de basis (met name het bovenste rijtje) . Nu wellicht iets verkopen, om een massief gouden klatser in de collectie kunnen toevoegen. Mag wel iets meer kleur in
Bizar mooi 5-tal
Die airman is heel gaaf! Mocht je die willen verkopen…
Fraaie collectie; Pontiac en 167.005 zijn werkelijk prachtig!
Mooie collectie hoor. Vooral die bovenste rij vind ik geweldig.
@Amice Dank Maar de Airman gaat niet weg.
@wimnos @paul86 Dank heren, inderdaad bovenste rijtje zijn toch wel de topstukken
Geen fancy foto, maar ik ben wel tevreden met m’n klokjes. Al is de wensenlijst natuurlijk alsnog lang
I like it.
A LOT!
Heb geen date… Maar wat is er met die rechter gmt aan de hand? Is die legit?
Gelukkig.