Jouw collectie op één foto II

Flinke schijven. Leuk om eens een ander soort collectie tegen te komen dan de standaard Zwitsers en Japanners.

1 like

Welke orient is er vertrokken?

1 like

Coole horloges. Niet teveel van hetzelfde met alle zwarte duikers?
Voor de rest genoeg te kiezen en de van der Gang is leuk!

Drie toppers!!! Wil ook wel eens een Squale proberen :sweat_smile:

2 likes

Dank je Ruud!

1 like

Valt wel mee. De 65, de ph200 en de borealis sea storm zijn mijn zwarte duiker. de SKX007 mag wel. Heb dus ook blauwe borealis, deep blue en vostok. Mag nog wel wat kleur in, ook in de bandjes wellicht. En misschien nog wel een chrono. Wil eigenlijk naar een witte omega speedmaster wellicht.

1 like

Alle goedgekeurd!:+1:

Deze oranje, heb 'm maar kort gehad kreeg er geen klik mee :roll_eyes:


Toch iets te heftig voor mij.

4 likes

Heb de 1521 al eerder gehad en toen ruim een jaar geleden verkocht . Maar altijd is deze in mijn achterhoofd blijven spoken.
Wat een herlijk horloge om te dragen kast 41mm ,lug tot lug 48 en door de vorm van de kast voel je hem echt niet zitten .
En natuurlijk 50 atm . ik speel graag op safe als ik ga snorkelen :relaxed:

1 like

Voor als je per ongeluk met de stroming de diepte in wordt gesleurd?

1 like

Uhuh snorkelen :smirk:. Maar een heerlijk horloge. Geniet ervan.

1 like

Dit zijn mijn moderne Invicta’s! Wat wil ik er nog bij?!:upside_down_face:

12 likes

Een Seiko, Kasper. Een nette beschaafde Seiko.

8 likes

Zoals?

Ik zou inderdaad Seiko lekker gaan verkennen.

Seiko Sarb017 Alpinist
Seiko Turtle/Samurai of Sumo
Sarb033/035
SPB077 a.k.a MM200
SPB051 a.k.a 51mas

Denk dat het dan niet lang gaat duren voor de membercard van de Invicta Fanclub omgeruild gaat worden voor de Seiko Fanclub. :sunglasses:

2 likes

Ik heb het idee dat onze smaak v.w.b. horloges nogal uiteenloopt. Maar eigenlijk zou ik elke SARB en de meeste Presages wel kunnen noemen.
Geen kritiek op jouw smaak hoor, want jij bent jezelf, maar die zou ik persoonlijk iets volwassener vinden dan de meeste horloges op de bovenstaande foto.

1 like

Heb al eens een Seiko uitgeprobeerd. Die Save the Ocean. Mooie dial, alleen het bandje was echt van slechte kwaliteit, en de afwerking is vergelijkbaar met hetgeen ik al heb. Heb hem meegenomen als vakantie horloge en daarna weer verkocht

1 like

Enige Seiko die ik op het oog heb is die met die snowflake dial! Dat is echt een knaller die ik zou willen uitproberen

1 like

Die is inderdaad echt heel fraai. Ook wel de baby Grand Seiko genoemd dacht ik.

1 like

Denk het ook wanneer het gaat om moderne horloges. Maar zo’n presage snowflake wil ik best proberen. Die staat op mijn verlanglijstje, net als de Grand Seiko snowflake. Alleen ontbreekt mij de financiële middelen voor een GS.
Maar als jij van vintage houdt dan denk ik dat onze smaak niet heel erg uiteenloopt!:wink: Ik ben namelijk ook een vintage liefhebber, met name wanneer het om horloges gaat met complicaties. :blush: