Jouw collectie op één foto II

Wellicht wel om een Maurice Lacroix Venturer te kunnen aanschaffen. Probeer merk setjes van max twee te houden. Heb nu drie Seikos

1 like

Oke, ik had nog een Seiko Sumo blue coral, maar dat wordt dus denk ik niet echt een deal

4 likes

Nee en deze!lijkt Seiko lijkt steeds moeilijker verkrijgbaar . Kijk wel met schuin oog naar de nieuwe Sumo met donkergroene wijzerplaat maar wil Basel even afwachten

1 like

De groene is inderdaad ook erg mooi👍🏻

Het is wel weer eens tijd voor een update, aangezien er toch wel wat veranderingen hebben plaatsgevonden.

Dit is niet de hele collectie, maar wel een significant deel van mijn collectie aangezien de (eerste) voorkeuren meestal hier uit komen.

22 likes

Gaaf!

1 like

Het past niet meer😱 En er zijn er al weer 2 onderweg😅 Onvermijdelijke opruiming in aantocht.

18 likes

Je bent er ondersteboven van?

1 like

Fixed

1 like

Ah.
Leuke collectie heb je. Wat is er onderweg? En wat gaat er weg?

Dankje @tompj ! Een speedmaster reduced en een xeric apollo, nog niet zeker of die wel blijft🤔, dat was pas echt een impuls aankoop. Verder gaat denk ik alles weg op de Breitling en de Bulova na.

1 like

Okay…
Grappig. Ik moet eerlijk zeggen dat ik juist die twee als eerste weg zou doen. Maar mooi dat smaken verschillen.

1 like

Heb je twee van die Tag Heuers? Nice!

1 like

De Zodiac is echt heel gaaf. :heart_eyes:

1 like

Prachtig horloge .

1 like

Doe mij die Breitling maar :innocent:
Altijd al een interessant model gevonden.

1 like

@Flipperkast dat was de aller eerste. Die gaat (denk ik) nooit weg😇

Schitterende veelzijdige collectie! Wauw! :sunglasses::+1:

1 like

Tag Heuer duiker op Jubilee dubbel in de collectie?

1 like

Mooie speedy Mk 2

1 like