Jouw collectie op één foto II

Is inderdaad een oude foto haha het gaat hard maar niet zo hard haha

Post dan ook een keer een update! :wink:

15 likes

Hierdoor vind ik de horloge hobby zo interessant en grappig op momenten: In principe delen wij dezelfde interesse maar (no offence) ondanks dat jouw collectie een factor 10 meer waard is dan de mijne, zou ik mijn horloges nooit willen omruilen voor een van deze, totaal niet mijn smaak! Voor mij te druk en te aanwezig. Van jouw collectie vind ik de Explorer 2 het mooist denk ik, maar als er hier een Rolex komt dan wordt het een Explorer 1 of DJ met blauwe plaat. Maar ondanks dat het dus niet mijn smaak is, zie ik wel een duidelijke lijn / voorkeur in je collectie en je hebt echt indrukwekkende modellen verzameld, en dat kan ik dus wel waarderen :+1:

Hier mijn bescheiden collectie met de incoming Halios er alvast bij :slight_smile: De Tudor en LLD staan er meerdere keren op maar heb van allebei maar eentje :wink:

26 likes

Wat een collectie!!! :dizzy_face: Heel gaaf zeg! :+1:t2:
Hoe heb je deze allemaal opgeborgen?

1 like

Wow!
:sweat_smile:

1 like

Pffffff :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Bedankt voor je feedback. Heb een beetje geluk gehad waardoor ik effectief in een ander segment kon gaan shoppen. En over smaak valt niet te twisten, ik vind dat jij ook een top collectie hebt. Met iets meer op leer, iets meer kleur, echt mooi opgebouwd!!

3 likes

Ik wil iets blauws in de collectie, nog 2 plekjes open. Suggesties zijn welkom! :innocent:

13 likes

Ja, maak ons even lekker. Wat een verzameling. Bloedstollend !
Bb

1 like

Leuk dat je weer redelijk actief meepost.

In welke price range?

Ik kan tot de 1500 gaan :grinning:

O.k, nou simpel, een mooie blauwe Aquaracer!:grinning:

Huidige stand van zaken.
Nu nog een leuke Breitling Navitimer of Montblanc 1858 erbij en we kunnen een andere hobby zoeken…

11 likes

Haha yeah right, because that is how it works. Na die Breitling komt er weer wat nieuws in de bol en gaat de connectie/klik met huidige horloges in je collectie verloren. Over een jaar heb je een hele andere collectie. Mark my words :stuck_out_tongue_winking_eye::wink:

3 likes

Het gaat om de gedachte en vooral: zo krijg ik het tenminste verkocht aan mijn vrouw…

:upside_down_face:

1 like

Zie de strip morgen. Mark my drawing :wink:

3 likes

Haha zit RLC er weer in ja :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Smart thinking, but we all know better :wink:

Nee niet zo letterlijk.
Het gaat om wat je zei.

1 like