De 4 deluxe paardjes of goudvinken.
wow! gewoon prachtig!
hier ben ik jaloers op
Hierbij mijn bescheiden collectie. Er zit weinig lijn in, maar de meeste horloges hebben wel een verhaal. Dat maakt het dus ook moeilijk om nog verder uit te dunnen, hoewel ik het liefst op b.v. vijf echt mooie exemplaren zou uitkomen.
De toppers voor mij:
- de Longines Ultra-Chron uit mijn geboortejaar
- de Omega Seamaster 600 (mijn eerste serieuze horloge)
- de Longines VHP (mijn favoriete kwarts)
- en de Omega Speedmaster natuurlijk.
Eigenlijk mogen alleen de Longines Hydroconquest en de Seiko SRP779 misschien ooit vertrekken. Maar aangezien ik niet weet wat ik dan zou willen, heb ik daar ook geen haast mee (maar misschien gaan ze toch in het blauwe forum …).
Welke staat er niet op? Mijn oranje Orient Mako. Een vakantiebeater met de nodige krassen, maar ook met emotionele waarde. Ook dat is dus een blijver!
Edit: grappig is dat ik de Longines VHP op 1 januari 2018(!) voor het laatst op tijd heb gezet, en de Citizen Satellite Wave vanmorgen heb gesynchroniseerd … kijk eens hoe weinig de VHP afwijkt na ruim twee jaar!
Dat lijkt verdraaid veel op mijn smaak
Zealande band op Seamaster?
Ouwe meuk maar o zo mooi😊
Haha
Mooi mien jong
Greatest watches in the world since the history of the world
Netjes hoor.
Rubber bij rubber.
Staal bij staal.
Leer bij leer.
Deze wil ik eigenlijk niet in mijn box maar het moet omdat het een erfstuk is bij ook deze wil ik eigenlijk niet in mijn box maar het moet omdat het een erfstuk is.
Fout! Mijn meest waardevolle horloges! Onmisbaar en ze staan ook op de meest prominente plek in de horlogedoos.
En niet om je pols?
Nee klopt ik draag ze minder dan de rest. De Seamaster 600 alleen met gelegenheden en de Eterna als ik mijn oma opzoek of met kerst. Dat wil niet zeggen dat ik de horloges niet waardeer of minder speciaal vind. Ik kijk er elke dag naar een haal ze meerdere keren per week uit de box om te aanschouwen.
Die Seamaster is best gaaf eigenlijk!