Jouw collectie op één foto II

image

Koopt:

image

5 likes

Hahah, gast. Ik heb grote aankopen even op on hold gezet.
Ben bezig met openbreken rentecontract voor mijn hypotheek. Dat zijn dure grappen. Soort van grijze markt stalen Daytona grappen.

Horloges koop ik met geld wat ik “over” heb.

7 likes

Ik vind 1 klatser en wat puinbakjes helemaal prima hoor. Ik loop al dagen rond met een Invicta terwijl subje stof hapt.

En dat is net een tweederde 116600 wbt. waarde.

Zijn maar horloges.

Waarom pest je me dan? Stop hou op.

1 like

Dat onderschrijf ik. Tov de speedy pro.

Maar dat onderschrijf ik niet.

15 likes

Paar aanpassingen zouden 'm mooier maken: plexi, no date, brushed bracelet met taper.

1 like

Ik vind die speedmaster zo degelijk.

Heb deze op m’n watchlist… samen met de ZEP.

Als ik dan toch wat kleur in mijn collectie moet…

8 likes

Daar heb ik een hoop premium banden voor. Zowat alle kleuren van de regenboog.

1 like

Voor op wat? Die dan henry?

Ik vind een panda chrono gewoon veel leuker dan een effen zwarte. Ik weet niet wat ik tegen de reguliere speedmaster pro heb, maar het is gewoon niet wat ik mooi vind.

Voor op mijn (toekomstige) horloges. Kan geen kwaad om wat bandjes achter de hand te hebben en houden.
Zijn allemaal 20mm.

1 like

Ik heb ook best een verzameling 20mm… maar nauwelijks 20mm horloges. Ik probeer daarom wel horloges met 22mm bandaanzet te vermijden.

De 114060 schraapt alles kapot.

1 like

Zo’n ZEP op staal is toch geen gezicht? Op leder zeer mooi, op staal zonder tapering verliest het al zijn charme.

1 like

Vooral dit is erg zonde vind ik.

2 likes

Zou mooier zijn met taper… zeker. Maar superlelijk… ook niet.

Dat klopt wel ja. Zijn er maar een paar hier op het forum volgens mij. Als het horloge de tijd goed doorstaat en geen kuren vertoont dan denk ik dat hij mij goed zal bevallen. Heb hem nu pas enkele dagen maar moet zeggen dat het draagcomfort en de afleesbaarheid me goed bevallen. De subdial voor de minuten is niet de meest handige oplossing maar heb ook een Panerai en als je dat gewend bent dan lukt dit ook wel.

:point_up_2: Zeker niet :ok_hand:

Dit is echt alles wat je nodig hebt.
Ik kwam laatst ook een oude foto van mijn kist tegen waarbij ik me afvroeg wat daar precies mis mee was. :thinking:

3 likes

Hahah. Ach, kwestie van tijd. Bouw er wel weer naartoe.
Duiker, chrono en een semi-dresser :white_check_mark:

2 likes

Jij hebt volgens mij ook wel een hele boel mooie dingen verkocht door de tijd heen :sweat_smile:

1 like

Je krijgt toch bijna de helft terug van de belastingdienst volgend jaar over je boeterente😉