Jouw collectie op één foto II

De stand van enkele weken geleden. De Pogue is inmiddels vertrokken. Op de groepsfoto ontbreken nog de Seiko DX uit ‘69 losse foto) en de G-shocks. De tt bulova rechts onderin is overigens van Wilvixen.

Excuus voor de overbelichting van de Bulova ss, de Olympic 70’s chrono en de ‘68 Seiko weekdater (toch maar eens een fatsoenlijk fototoestel aanschaffen). In het echt hebben ze alledrie een heerlijke satijnen sunburst onder het plexi. :star_struck:

18 likes

Het is mijn collectie op 1 foto wat ik met trots wilde delen. Sorry dat mijn Instagram account er nog stond. Ik heb de aanstootgevende foto voor je verwijderd. Fijne zondag Han(delaar) :wink:

1 like

:sob::joy:

1 like

Weer even alles op tijd gezet :sweat_smile:

En even lopen spelen :yum:


18 likes

Oef. Volgens mis ik zelfs nog een aantal die opgestuurd zijn…

16 likes

De huidige stand van zaken:

17 likes

Fantastisch zo’n Ketelaars!

Hoe bevalt de Edox?

1 like

Zeker! De Ketelaars is een klasse apart.
Alle 6 de horloges draag ik. De Rolex het meest. De PADI is prima voor op vakantie.

De Edox heeft mij erg verrast. Heb hem
Overgenomen van @hendrikjandetuinman hier op het forum en het is echt een mooi horloge. Beetje dressy maar niet te. Heb er een KO bandje om.

3 likes

Ik overweeg om later dit jaar nog op zoek te gaan naar een dressy wit horloge en zo’n Edox is wel een kanshebber :slight_smile:

1 like

Gevarieerde, uitgebalanceerde collectie! :ok_hand:t2:

1 like

Dikke vette Rollie linksboven mattie! :sunglasses:

1 like

Intussen ook serieus véél klokjes in je verzameling!!! :smiley:

Nice!!!

1 like

Je weet toch. :metal:

2 likes

Haha, dat is de schuld van HF (I tell my wife). En zo’n grote luxe horlogekist met fluweel en alles kopen werkt ook uitnodigend moet ik zeggen… :man_facepalming:t2:

1 like

22 likes

Save Dao cean…

:joy::joy:

4 likes

:joy::drum::dvd:

7 likes

Waar kijk ik naar?

3 likes

Helaas niet mijn huidige totale collectie maar wat de laatste jaren om de pols zat tot heden

18 likes