Jouw collectie op één foto II

Fenomenaal duo! :sunglasses::+1:

Klopt, ben er ook erg blij mee.

Alleen je wilt altijd meer. En dat doet pijn in de portemonnee :confounded:

2 likes

I know it is a disease…:sweat_smile:

Ik moet maar geen grote horlogedoos kopen zoals jij want dan ben ik helemaal niet meer te houden.

Jou collectie is wel echt :+1: mooi iets om langzaam naartoe te werken!

1 like

Hmm zure reactie Erik.
Jammer.

Nergens voor nodig.

@malus65 het hele forum draait om het plaatsen van foto’s…

3 likes

Mag ik deze hier alvast plaatsen? Ik heb wat moeite met wachten op het RSC. Het kan snel gaan, maar kan ook nog een maand+ duren. :roll_eyes:

Maar… alvast een vlotte photoshop preview van de toekomst:

Ik heb ook nog een Squale, Bulova en een paar SKX’en liggen, maar hier gaat het voor mij toch wel om.

Er is nog één missie actief en dat is om een sunburst blauwe 16013 plaat met diamanten op te sporen:

Ik had dit horloge drie weken bijna gekocht, alleen voor de wijzerplaat, maar was net te laat.

En naast de bestaande missie ga ik denk ik op zoek naar een gladde en een diamanten bezel voor de 18038. Gewoon voor de heb. Dat vind ik een leukere full set.

29 likes

Hulde hoe je je spulletjes op een mooie manier helemaal eigen maakt.

Absoluut geen zielloos stukje ijzer meer, maar horloges waar passie en gevoel in gelegd zijn en daardoor 100% @HanDavinci zijn geworden.

Ben benieuwd naar de fotos wanneer ze klaar is/zijn.

4 likes

Han de man die alles kan. Mooie Vooruitzichten kerel! :sunglasses::+1:

Mijn reactie is zeker niet vanuit jaloezie of afgunst ingegeven hoor. In tegendeel, ik gun ieder van harte het zijne.

1 like

Dankjewel! Jouw collectie mag er ook zeker wezen. De twee dikste iconen heb je al :sunglasses::+1:

1 like

ho,ho,ho

Onyx plaat binnenkort erin ??? :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Thema pilot’s

38 likes

Dat verbleekt natuurlijk naast dat overige geweld. Snel verkopen die meuk :sunglasses:

1 like


:sunglasses:

31 likes

:+1:

2 likes

Nee. 1803 eruit, 18038 Onyx erin.

6 likes

Ik hoop wel weer met een Spaanse dagschijf.

3 likes

Ooooooh shit, dope!!!

2 likes

Nooit verwacht dat ik het over een Rolex zou zeggen, maar: wat een gaaf ding zeg :+1:.

1 like

Een Onxy plaat is wel erg gaaf zeg. :clap:

1 like