Jouw collectie op één foto II

Wat een toppers allemaal! Mooie collectie

1 like

Poeh, wilde collectie zeg :ok_hand:
Is dat een Breguet rechtsbeneden? Die zien we niet vaak hier…

1 like

Rechts beneden is een FC

2 likes

Gave collectie!
Die Cartier (le Cle?) is tof. Heb je daar een wrist shot van?

1 like

11 likes

Blijft mooi!!

1 like

Dank u wel

Tnxs, ik probeer 't inderdaad 'n beetje te beperken tot Seiko, want anders wordt de keus en verleiding wel heel erg groot… :sweat_smile:
Heb overigens wel nog een doos met ‘overig’, waaronder 4x tweede liefde Obris Morgan, 'n HFLE Balaur en nog zo wat anderen.

De grote lijn in de Seiko-verzameling loopt van heel veel Monsters, via veel Samurai’s naar veel Sumo’s - met wat zijtakken, zoals je kunt zien. Als je die lijn zou doortrekken ligt de MarineMaster in de toekomst…

11 likes

Van de vrouw? Mooi! Die Cartier Tank is sexy :sunglasses::+1:

1 like

Hmmm zou een MM300 je overige Seiko’s niet teveel in de schaduw zetten?

In een andere thread hadden we het over collecties; de jouwe is in ieder geval heel consequent! :smiley:

1 like

Dat zou best kunnen, ik merk dat de Sumo’s nu ook al meer aandacht opvragen dan de Samurai’s. :thinking:

Een MarineMaster zal sowieso nog wel even duren, tenzij iemand er eentje wil ruilen tegen een handjevol horloges uit de verzameling, want ik ben nog lang niet klaar om dat soort bedragen in cash uit te geven. :sweat_smile:

1 like


Mijn bescheiden collectie (Ben een beginner…)

10 likes

Dat is precies wat er bij mij gebeurde. Toen de MM300 kwam kon de rest een voor een vertrekken. One Seiko to rule them all :yum:

2 likes

Ik vind de MM300 erg tof, maar de SLA017… :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

40 likes

image

Hierbij mijn huidige collectie.
De onderste rij gaat nog in de verkoop, daarna nog 1 of 2 eruit.
De eerste is een Taucmeister, leuk ding die ik voor veel te weinig van iemand heb overgenomen. Eigenlijk een onverwacht prima horloge.
De Citizen’s zijn absolute blijvers (er is er nog eentje onderweg) net als de linker 2 TW Steel’s.
De linker TW is een ‘one off’. Ik heb 2 zeer gelimiteerde ‘GTR’ (Nissan) uitvoeringen waarvan 1 helemaal nieuw (2e van links en een’ donor’ waarvan de wijzerplaat nu in de linker zit. De rechter TW is ook een limited edition maar twijfel hier nog over.

Groet, Gerard

10 likes

Mooi duo! De Oris 65 is niet lang gebleven, zie ik? :thinking::wink:

1 like

Thanks, niet heel lang, wel redelijk veel gedragen nog hoor. Maar ja alleen de Rolex is zn leven zeker in mijn kleine collectie :joy:

1 like