Jouw collectie op één foto II

Prachtige collectie :ok_hand:

1 like

Mooie collectie!

1 like

Mooi doosje wel! Leuke verzameling zeg! Wat was de volgorde van aanschaf ongeveer? Ik vind altijd wel leuk om de evolutie van de horlogedoos te zien!

3 likes

ik ga mijn best doen dit te beantwoorden.

Breitling
Oris Aquis
Hamilton
Seagull
Inox
Sicura vintage (geboortejaar 1979)
Chr Ward
Oris 65
Squale
Oris Pointer date
Alpinist
Rolex

Dit is voor 90% zeker de juiste volgorde.
Tussendoor wat Russen nog gekocht en wat horloges voor en met mijn zoon. (15)
Deze staan niet op de foto.

4 likes

Gaaf zeg! Lekker divers :smiley:

2 likes

Vintage Omega Seamaster 600 136.011. :wink::+1:
En eventueel zou de Speedmaster nog op leer kunnen. Ik heb ook de originele lederen band met vouwsluiting. Echter draag ik liever sport watches.

1 like

Ja, die vind ik wel kwalificeren als een dresswatch.

Ehhh…nee, een 42mm chronograaf vind ik, ook met een leren bandje, geen dresswatch. Al moet ik bekennen dat ik de mijne onder mijn trouwpak op mijn trouwerij droeg, iedereen maakt fouten😔

Mijn persoonlijke mening uiteraard!

Ik hou van dressers!

En deze dresser NA wacht op mij als ik thuis kom😍:


34 likes

Die C-Shape constellation😱 Precies de uitvoering die ik mooi vindt.
Zou ik graag nog een keer willen kopen, kom ze alleen niet vaak tegen voor een acceptabele prijs helaas. Vorig jaar stond er een te koop hier op het forum maar toen was het potje nog niet goed gevuld.

3 likes

Is een aanrader, gewoon lekker door blijven zoeken. Hij draagt prachtig en ik zou door blijven zoeken totdat je precies de versie hebt die je graag wil. Er zijn namelijk meerdere platen en bezel combinaties. Ik zelf vind de versie die ik heb het mooist met de witgouden fluted bezel en de linnen dial!

Volgens mij moet je wel een mooie kunnen vinden voor 900-1200 euro.

14 likes

En trouwens @Myspeedyworld de latere versies hebben een nieuwer uurwerk met dag + datum weergave. De mijne -een vroege versie- heeft een cal. 564 met alleen datum.

Ze hebben allemaal afzonderlijk al één of meerdere keren op HF geschitterd. Eerste post waar ze allemaal tegelijk op staan

37 likes

WoW - prachtig :heart_eyes:

1 like

Draag je die Apple watch nu vaak?
Zag laatst iemand die standaard een Apple om heeft en aan de andere kant een Submariner. Denk niet dat ik aan dat beeld kan wennen. :rofl:

Overigens mooi gevarieerde collectie.:+1:

Even een foto vanwege de toevoeging van de Seiko 6119 7170 Rally Diver. Een aantal horloges zijn voor het gemak achterwege gelaten.

Nu nog een bracelet en ander leren bandje voor de Rally Diver en nog een stalen vervanger voor de oranje rubber strap op de 24 uurs horloge.

19 likes

Thanks!

Is geen Apple watch, maar een goedkope AliExpress variant van Amazfit. Draag ik alleen als ik een rondje ga hardlopen/fietsen. Om mijn activiteit te tracken. Normaal gesproken draag ik altijd één van de andere horloges uit de kist.

1 like

Niets om me voor te schamen

43 likes

Heerlijk Trio Rik…erg mooi. :ok_hand:

…nu nog een GS :wink::laughing:

4 likes

Jaja

1 like

Daar hoef je je zeker niet voor te schamen! :sunglasses::+1:

1 like

Vintage gouden longines binnen uit 1947:

37 likes