Jouw collectie op één foto II

Nieuwe Superocean II 42. Gefeliciteerd :sunglasses::+1:

1 like


Batman
Submariner
Date
Spmc 300
Connie
En pie pan

Laatste op het lijst de JLC Geo. :sunglasses::thinking:
@Jurk… Die ketelaars is de :bomb:

25 likes

:+1:

Mooie collectie heb je ook!

Dank! Heeft vandaag zelfs de Pepsi verslagen. Hij draag echt fijn. Nu nog zo’n rubber band halen.

3 likes

Met gesp prima te betalen. Vouwsluiting is wel stukje duurder.

Leuk die kast met belichting enzo!

1 like

Gave kast inderdaad :sunglasses::+1:

1 like

XXL collage

9 likes

Wat is er anders aan je collectie dan de dag ervoor? En 4 dagen daarvoor? En 15 dagen daarvoor? Anyway, ik hoop dat je de hint begrijpt.

7 likes

Stop met hopen

12 likes


Breitling erbij, doos bijna vol

28 likes

Ooooooooh! Dat is een mooie collectie!

Ik mis nog wat staal!

4 likes

Nieuwe bandjes, nieuwe looks!

18 likes

De band past wel goed bij de kast. Hoe dik is die rose plating op je horloges?

1 like

De rood met zwarte op links das godnondeju een mooi horloge. :smile:

1 like

Zo langzamerhand een zeer gave collectie!

1 like

Thanks Han! Ongeveer 1,5 tot 2 micron. Was vorige week bij de garage voor een lakschade gevalletje met mn auto en vroeg de beste man zijn lakdiktemeter eens op het horloge te zetten… 156ug gaf hij toen aan haha. De band had 152ug! De plating is dikker dan die op de auto iig haha :rofl:

@Pauwelix Thanks!! Ik vind hem ook erg vet aangezien het mijn “origineel” is haha… Meningen over die kleuren combi lopen wel heul erg uitéén merk ik :face_with_hand_over_mouth:

3 likes

zeer mooie set :star_struck:
deze horen bij elkaar……. en te blijven :+1:
doe ze nooit weg,
deze set is uniek :+1::+1::+1:

1 like

Mooi doosje! Waar heb je die vandaan?

1 like

Twijfel of ik de overgang tussen de band en de kast heel erg mooi vind. Het werkt wel, maar dat stukje tussen de kast en de endlink is wel bijzonder. Zou het eens vanuit een andere hoek moeten zien. Heb je daar toevallig ook al plaatjes van :smile:?

1 like

Thanks Ludo! Nou ze zijn gewoon te koop natuurlijk :wink:. Al hou ik de originelen en de nummertjes 25 lekker voor mezelf :smile:

@Watch2Morrow ooit eens op Bol.com besteld haha… Denk er wel aan om een soort van set aan te gaan bieden met een vergelijkbare kist :slight_smile:.

@Ruud bedoel je de endlink zelf? Ik heb zeker meerdere foto’s haha. Staan in het “Show je Brunmontagne” topic. Ben nog even bezig met de uiteindelijke versie daar ik twijfel of de endlink helemaal gepolijst moet zijn of in lijn met de geborstelde delen van de band. Hij sluit iig perfect aan, maar das ook wel het doel geweest toen ik de endlink ontwierp :smile:.

2 likes