Jouw collectie op één foto II

Familie ??
266px-Chiel_Montagne

1 like

Idool :wink:

1 like

Laten we de ‘king’ hier buiten houden aub :sunglasses:

EFEA09CF-8AA9-4827-8F39-49BCEF461FBF

1 like

Paar wijzigingen gehad.
Next step, Navitimer? Of toch een keer iets gouds :roll_eyes:

39 likes

Proberen kan geen kwaad toch? Mij valt het niet tegen

Holy freaking cow wat een schitterende collectie! :heart_eyes::scream::heart_eyes::scream:

2 likes

Hele dikke collectie!!

De Hulk heeft ook iets bijzonders… Blijf hem echt geweldig vinden! :smiley:

1 like

Dat is een heel mooie collectie!
Je hebt het beste van allemaal. Je kunt een Sub hebben met Jubilee en een GMT met Oyster.
Lekker hoor.

En mag ik je vragen:
Als je een (1!!!) van de drie zou moeten kiezen… welke van de Rolexen zou je dan kiezen en waarom?

TT GMT er in en Panerai er uit. Lijkt mij een prima plan :+1:
Wilde je nog vragen of het beviel… dat antwoord heb ik.
Zou jij anders nog eens een overzicht foto willen maken?

Ik vond het niks. Maar kom er steeds meer van terug. Hij is idd echt cool.

3 likes

Ik ben toch zeker RLC niet, 1x per jaar is wel voldoende :wink:

Zal morgen ff foto maken

2 likes

Dat weet ik niet…
wie zegt dat Ralph niet je andere account is?
Allebei een 114060… :thinking:

Wat ik wel weet is dat jullie morgen allebei in de strip zitten. Meer kan ik er niet over zeggen.

1 like

Goede vraag, Daytona heb ik pas sinds vandaag, geweldige looks en draag comfort.
Hulk is mijn eerste Rolex, men zegt altijd dat je die nooit weg moet doen :grinning: sub draagt top, geweldig hoe het licht met de plaat kan spelen.
GMT draagt fantastisch en super looks. Ik draag alleen liever een oyster als een jubilee.

Ik denk dat ik Hulk zou zeggen als antwoord op je vraag. Oyster, looks, allround. Misschien dat dit later de Daytona kan worden wanneer ik deze langer draag.

Ik moet een Panerai in mijn collectie hebben. Ben er al jaren fan van! Die gaat er niet uit.

Gelukkig hoeft er niets uit :grinning:

3 likes

Gefeliciteerd!

Mee eens. Ik had mijn 16570 ook moeten houden.

Ook dubbel mee eens.

Dank voor het antwoord. Snap je.

You are a lucky man!
Ik hoop / wens je toe dat de rest van je leven net zo mooi is als je collectie. :pray::+1:

4 likes

Dankzij Wesley @Taconew sinds vandaag de garantie dat mijn persoonlijke horloges mee kunnen op vakantie binnenkort :heart_eyes::grin:… Prachtig werk, kan het iedereen aanbevelen!

10 likes

Dat is wel tof. Kan je elke dag iets totaal anders dragen.

5 likes


Weet wat eruit en wat erbij. Maar heb nog zoveel op mijn verlanglijstje staan, dan het nog wel even schuiven zal blijven:slight_smile:

30 likes

Invicta ?? :sunglasses:

Prachtig

1 like

Er is maar één King en dat is King Edward :metal:t2:

Beat It :sunglasses:

5 likes

Mijn collectie is behoorlijk veranderd. De reverso is alweer weg en daarvoor is een Glasshute original Senator panorama date gekomen. En wat is hij prachtig!

9 likes

Het zijn volgens mij leuke horloges maar daar zien we met zo’n k*t foto helemaal niks van :sweat_smile: