Jouw collectie op één foto II

Bedankt! Zelf ben ik voor een iets warmere tint band aan het kijken op het moment.

1 like

54 likes

Klopt! de geel gouden met datum en de rose gouden zonder datum.

1 like

Gawd dang dit is heerlijk zeg. Gave Seiko is dat ook, welk ref nr is dat?? Zie je volgens mij niet heel veel.

1 like

De rest verkocht en deze 5 over

oke dat was een leugen maar het zou een leuke 5 piece zijn

23 likes

Sarb072 geloof ik!

3 likes

Zat idd ook aan een Sarb te denken, maar welke???

SARB072 inderdaad. Wordt niet meer gemaakt en is JDM. Heel mooi ding.

1 like

Hmm had het net op mijn lijstje gezet, maar wordt waarschijnlijk een lastige dan :thinking:

(Mijn) SARB072. Nooit moeten wegdoen ;-(

3 likes

Die is uiteindelijk bij ons thuis beland. Mijn verloofde is er blij mee.

Grappig dat de Seiko opvalt tussen al dat Rolex geweld :stuck_out_tongue_winking_eye:

@Cedric gave collectie! :ok_hand:

2 likes

https://www.thewatchsite.com/21-japanese-watch-discussion-forum/11404-new-acquisition-sarb072.html#/topics/11404

deze foto’s :heart_eyes:

1 like

Wat zegt dat dan over Rolex, of over de Seiko natuurlijk

1 like

Yip weet ik … Deze en de SDGM007 had ik moeten houden. De “upgrade” gedachte van destijds. Inmiddels weet ik dat deze SARB en de blauwe Brightz me meer plezier gaven dan welke Rolex, Omega. IWC etc… dan ook. Als ze er ooit op uitgekeken is sta ik graag vooraan

2 likes

Mmmm… ik zou die linker nog even verwisselen voor een 6309… maar dan een gave Seiko collectie :grin: :+1:

1 like

Verkopen weg doen om te upgraden heb ik al vaker spijt van gehad… doe het niet vaak meer

Zal ik ook nooit doen. Ooit heb je dat horloge gekocht omdat je die erg mooi vond. Je kan het beter tijdelijk in de kast leggen, en iets langer doorsparen. Wanneer je dan het horloge uit de kast haalt na een tijdje, zie je gelijk weer waarom je het in eerste instantie gekocht had

3 likes

Thanks!! Heb al een paar keer gezien dat deze SARB072 vaak een gespreksonderwerp wordt. :smiley:

1 like

:drooling_face:

2 likes