Jouw collectie op één foto II

G-Shocks: am I a joke to you?

2 likes

Nog steeds tevreden

42 likes

Prachtig duo :+1:t3:

1 like

Misschien iets meer kleur en / of een gouden kast.
Mooie collectie, seiko is zou te zien een favoriet dus een GS of credor zou ook een logische zijn

Bedankt!

Dank, dat zijn interessante denkrichtingen! :+1:t2:

1 like

Iets gouds zou idd een mooie toevoeging zijn. Zoiets bv:

1 like

Ik heb vandaag nog geen collage van moderne, zwarte duikers gezien. Heeft iemand een plaatje misschien?

5 likes
13 likes

Heel divers

17 likes
7 likes

Haha Adil, ik had hem al gezien inderdaad :sweat_smile:.

Ik weet niet of ik al klaar ben voor goud… Misschien eerst met two-tone beginnen. In ieder geval spookt er af en toe in mijn achterhoofd ook nog wel een gouden Super Seville rond (zolang een rolex er nog niet in zit).

Fijne dag!

1 like

Hierbij een laatste update / nog een laatste foto in de huidige bezetting met de laatste toevoeging.

Vanwege de NA Doxa 1200T Searambler gaan er 3 weg, de Seiko 6139 blauw, de Seiko 6119 Rally Diver en de reeds verkochte Timex. En dan zijn er ook nog een aantal andere vintage seiko’s die niet op de foto staan.

edit: en de titanium Hamtun Kraken moet nog steeds binnenkomen…

20 likes


Niet echt spannend.

1-citizen promaster c460-s039576

2-tag heuer link ct1111-0 aka. Jason Bourn

3-brunmontagne representor

4-breitling chronomat b130501

5-pulsar ym62-x179

6-davosa speedline

7-g-shock rangeman (paste er niet op)

14 likes

Ontzettend gaaf duo! :sunglasses::+1:

1 like

Hoezo niet? Alleen de Pulsar is niet zo spannend, de rest is echt heel gaaf.

2 likes

Dank voor het compliment. Ben er zelf nog niet helemaal uit welke richting ik ga kiezen kwa verzameling. Pulsar krijgt weinig draag tijd maar ooit van mijn vader gehad dus wel vast in de collectie. Ik ben wel echt al vrij lang zoekende wat echt mijn style is.

1 like

Dank je. Zo zien mensen het idd vaak breitling patser klok. Oké hij glimt als een gek maar met zijn 39mm niet overdreven aanwezig zeker niet als je iets met lange mouwen draagt. En voor mij is het gewoon een heel mooi horloge met een zeer goede afwerking.

10 likes

“Jou collectie op twaalf foto’s.”