Jouw collectie op één foto II

Idem. Maar een reverso is in real live ook fraai, maar de moon… keuzes, keuzes luxe keuzes :grin:

2 likes

Is supermooie collectie Tom en de blijvends zeker laten blijven!

1 like

Of visboer klok

Prachtig Tom.

Als ik het goed heb onthouden, zijn 6 van de 8 minder dan een half jaar in bezit. En vaak nieuw gekocht. Ik zou proberen een “adempauze” in te lassen. Even een paar maanden niks erin en niks eruit :crossed_fingers::zipper_mouth_face:

5 likes

Prachtige collectie idd! En die JLC moon blijft toch zalig… Gisteren gepast, maar dan met witte dial. Die deed me gek genoeg helemaal niets, maar de zwarte blijft (op foto) toch zeer aantrekkelijk!

De Parmigiani toch vertrokken? Wat kwam er voor in de plaats? :thinking:

1 like

Prachtige collectie

Lekker behouden en fijn van genieten

De Omega Speedmaster CK2998 Pulsometer. Maar die laat ik snel gaan denk ik…

1 like

Klinkt als verstandig advies Remco. Haast heb ik sowieso niet.

1 like

Die JLC Moon is echt de topper in je collectie Tom. Erg gaaf!

Als je wil downsizen zou ik de JLC met witte plaat er uit doen, beetje flets. De zwarte GS ook ivm de gelijkenissen met de Explorer. De Speedy ruilen voor een Pro en ook de witte/crème GS van de hand omdat ik die niet mooi vind.

Ik zou overigens dan een wat oudere Pro zoeken met goede tritium. Een mooi exemplaar. Vind dat Toch wel erg mooi.

Alstu.

1 like

Ik zou het zelf ook eens moeten doen :shushing_face::rofl:

Mooiste speedmaster voor mij.

Als een van die polerouter…

1 like

Krijg ze nooit fatsoenlijk op de foto in de horlogedoos dus daarom ook maar een collage:

39 likes

Mooie collectie. Twee meistersinger?

1 like

Wat een droom collectie. Echt geniaal :heart_eyes::+1:

1 like

Dank! Idd 2x MeisterSinger No1, liefst zou ik een van deze twee nog ruilen voor een Perigraph maar allebei hebben ze een bepaalde sentimentele waarde waardoor ze nooit weg zullen gaan. Ik draag ze echter weinig, misschien eens per maand.

1 like

Nice hoor. Soms gaat dat gewoon zo…
Zouden voor mij te dicht op elkaar zitten…

Klopt helemaal, maar die tweede MeisterSinger (de blauwe dus) wilde ik toen heel graag en werd toen een cadeau van mijn vriendin, dus dat doe je nou eenmaal niet zomaar weer de deur uit :wink:

Zie net dat ik de Casio MDV-106 (Duro/Bill Gates) helemaal vergeten ben in de collage :laughing:

1 like

Witte jlc en crème witte gs houden, die zijn gaaf zeg! Explorer vervangen door een goedkope seiko duiker :slight_smile:


Vooralsnog…

12 likes