Jouw impopulaire horlogemening

:joy:

Hijs ter weer. :+1:

1 like

Ga zo door, mijn likes gaan op in dit topic :joy:

13 likes

Neem je pillen :+1:

5 likes

Seiko is als een Japanse/Koreaanse auto. Zeer goed product, maar je (ik) wil er geen…

(Ik schaam me hier een beetje voor, maar toch vind ik het :innocent:)

9 likes

statler

:wink:

8 likes

Ja waar zal ik eens beginnen :rofl:.

Romeinse cijfers, nato–en milanese banden.

9 likes

Nee hoor,

Is een origineel topic, geen makkelijk kopietje van een andere site en al helemaal geen zoveelste remake van een al bestaand topic en daardoor levensvatbaar.

Enige bijdrage die ik kan leveren is dat ik vind dat Rolex de sub alleen nog in de collectie houdt voor begrafenisondernemers en mensen zonder eigen mening

Groet, Vincent

32 likes

Two-tone horloges zien er goedkoop uit

21 likes

Gouwe business begraven hoor! Is niet conjunctuurgevoelig.

2 likes

Ik wil wel goud, maar kan een heel horloge ervan niet betalen…

7 likes

Bronze horloges zijn lelijk

15 likes

Goud is überhaupt alleen nog maar voor geluidskabels.

8 likes

Vrouwen die duikers dragen————-> :nauseated_face:

6 likes

UTP kabels bedoel je

Dat men vaak zegt eerst naar welk soort uurwerk een horloge heeft te kijken en stug volhoudt dat het daar om draait. Terwijl toch echt iedereen uiteindelijk voor en eerste indruk op het esthetische aspect afgaat…

10 likes

Alle G-Shocks zijn lelijk en staan niemand goed :face_with_hand_over_mouth:

(Oké, ik vind mijn eigen Garmin Fenix 5 ook heel lelijk. Maar die heeft wel een duidelijke functie)

12 likes

chrono dial krijg ik jeuk van.
Datum en tijd is meer dan genoeg.

en van dit… laat maar. zal vast allemaal heel handig zijn hoor en super knap om het in een horloge te proppen maar mooier wordt het er niet van…

13 likes

Mijn cat6 netwerk is gewoon cca hoor. Terwijl 10Gbit en hoger toch meestal glas is? Ik weet het niet meer. Het was lang geleden dat ik hardware deed. :slight_smile:

1 like

Oeh, eentje waar ik het echt nier mee eens ben! Al geldt het wel voor veel vrouwen.
Sóms is het perfect!

2 likes

En morgen gezond weer op!

:wink:

2 likes