Hijs ter weer.
Ga zo door, mijn likes gaan op in dit topic
Neem je pillen
Seiko is als een Japanse/Koreaanse auto. Zeer goed product, maar je (ik) wil er geen…
(Ik schaam me hier een beetje voor, maar toch vind ik het )
Ja waar zal ik eens beginnen .
Romeinse cijfers, nato–en milanese banden.
Nee hoor,
Is een origineel topic, geen makkelijk kopietje van een andere site en al helemaal geen zoveelste remake van een al bestaand topic en daardoor levensvatbaar.
Enige bijdrage die ik kan leveren is dat ik vind dat Rolex de sub alleen nog in de collectie houdt voor begrafenisondernemers en mensen zonder eigen mening
Groet, Vincent
Two-tone horloges zien er goedkoop uit
Gouwe business begraven hoor! Is niet conjunctuurgevoelig.
Ik wil wel goud, maar kan een heel horloge ervan niet betalen…
Bronze horloges zijn lelijk
Goud is überhaupt alleen nog maar voor geluidskabels.
Vrouwen die duikers dragen————->
UTP kabels bedoel je
Dat men vaak zegt eerst naar welk soort uurwerk een horloge heeft te kijken en stug volhoudt dat het daar om draait. Terwijl toch echt iedereen uiteindelijk voor en eerste indruk op het esthetische aspect afgaat…
Alle G-Shocks zijn lelijk en staan niemand goed
(Oké, ik vind mijn eigen Garmin Fenix 5 ook heel lelijk. Maar die heeft wel een duidelijke functie)
chrono dial krijg ik jeuk van.
Datum en tijd is meer dan genoeg.
en van dit… laat maar. zal vast allemaal heel handig zijn hoor en super knap om het in een horloge te proppen maar mooier wordt het er niet van…
Mijn cat6 netwerk is gewoon cca hoor. Terwijl 10Gbit en hoger toch meestal glas is? Ik weet het niet meer. Het was lang geleden dat ik hardware deed.
Oeh, eentje waar ik het echt nier mee eens ben! Al geldt het wel voor veel vrouwen.
Sóms is het perfect!
En morgen gezond weer op!