Jouw mooiste chronograaf aka chronoGAAF!

in ieder geval een van de mooiste, mood verschilt met de dag, passie en smaak veranderd met de tijd…

13 likes

Dankjewel! Gemaakt in een donkere ruimte, achter een computerscherm en met een mobiel.

Klinkt twijfelachtiger dan het was. :sweat_smile:

:lying_face:

Haha, geintje…

:neutral_face:

1 like

:ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

lastig kiezen … tja

voor mij de Eberhard of de Heuer… Die Eberhard is wel zo mooi, denk als ik moest kiezen …

1 like

Makkelijk kiezen voor mij…

30 likes

Ik heb het volgens mij al eens gezegd maar wat mij betrefd een van de mooiste horloges op het hele forum :smile:

1 like

Klopt, maar nogmaals bedankt. :+1: :grin:
Ben er ook nog steeds heel blij mee. Mag nog wel een tikkeltje meer polstijd krijgen, maar dat is vanwege de afwezigheid van elke vorm van waterdichtheid wel een beetje puzzelen. Niet bij zweterig weer, maar ook niet bij regen. :thinking:

1 like

Mijn mooiste mechanische.

10 likes

Dat gaat niemand meer overtreffen hier. Schande trouwens dat een lelijke speedy pro in dit topic meer likes krijgt dan een mooie Patek.

1 like

Deze twee, kiezen is wel erg lastig…

25 likes

Tja, smaken verschillen nu eenmaal, en een Patek is natuurlijk veel unieker dan een speed pro, maar niet per definitie mooier. :sunglasses:

7 likes

Waarom lelijk

Een duurdere PP moet je ook maar mooi vinden

5 likes

36 likes

Dat vind ik een mooi horloge
Zeer apart. Nooit eerder gezien

2 likes

Nogmaals dank voor jullie gewaardeerde inbreng!
Met vr Grtn!,

Ik vind de binnenkant misschien nog wel belangrijker dan de buitenkant. De binnenkant van een speedy is geen kijkvenster waard in tegenstelling tot een Patek.
Het uiterlijk moet je inderdaad van houden. Ik heb een speedy pro nooit mooi gevonden. De Patek in dit topic heb ik altijd wel een van de fraaiste moderne chrono’s gevonden.

Als ik het goed gezien heb staat er één te koop alhier, en nee, niet die van mij :wink:

Mag geen horloge kopen. Ben nog nieuw hier

Maar hart dank

1 like

:joy::joy::joy:

Heel veel anderen vinden een speedy pro wel mooi
En de Pp nog mooier. Maar kunnen of willen niet de prijs betalen