Jouw mooiste chronograaf aka chronoGAAF!

24h van Le Mans = Chrono om!

3 likes

10 likes

18 likes

17 likes

Dit is toch wel mijn mooiste tot nu toe

17 likes

7 likes

Wederom een topper ! :yum:

1 like

dat kan er maar 1 zijn (heb er ook maar 1 :sunglasses:)
m’n Seiko 6139-7070

6 likes

Echt de allermooiste blijft voor mij toch telkens weer een andere - soms gewoon 'n hele drukke dial en dan weer eentje waarbij de kracht juist komt van heel sober ontwerpen.

Afgelopen week gespot deze Helvetia - wat een fantastische uitstraling! Haast vergeten dat er een koopstop staat.:innocent:

5 likes

3 likes

De vraagprijs deed je enthousiasme waarschijnlijk wel weer wat minderen :grimacing:

1 like

Och, ik was de prijs al direct weer vergeten - maar 't horloge niet :yum:. Gelukkig heb ik altijd een paar knappe oudjes in project status - dan is er nog alternatief :blush:

1 like

Hahaha ja jouw verborgen schattenvoorraad is eindeloos geloof ik :stuck_out_tongue_winking_eye:

Net deze Venus 170 binnengekregen als lopend project:

Binnenkort maar eens opengooien.

1 like

Maar bij jou lopen ze tenminste :nerd_face: ik laat me verleiden tot prachtige kasten zonder uurwerk, of andersom werk zonder kast…pas nog: een fraaie Gerald Genta chronograaf waarvan de kast is omgesmolten…en dan weer een fraaie sixties chronograaf zonder movement. Puzzeltjes die soms samenvallen maar net zo goed ook tientallen jaren liggen te verstoffen :blush:

1 like

Ja ik probeer de tientallen jaren projecten te vermijden :sweat_smile:

1 like

Weet je nog welk horloge linksboven stond?

1 like

Niet echt, maar ik gok op een van die miljoenen zeldzame vintage Seamasters :innocent:

1 like

Vandaag deze, Breitling Chronomat Airborne 30 anniversaire :muscle:

3 likes

9 likes

1 like