Jubilee only!!!!

7 likes

2 likes

5 likes

Vroeger had ik niets met jubilee. Tegenwoordig kan ik het enorm waarderen:

6 likes

Oudje, de Ancre PUW automatic van wijlen mijn opa.

2 likes

Je bedoelt ā€˜van de gelegenheid gebruik gemaaktā€™ ?

Tja soms is het ook even slikken als je een Jubilee wilt. Zoek er een voor mn Air King heb alleen geen 1500 ekkermannen :frowning:

1500 ballen voor een 62510 met 574B end links?

Als ik er eentje voor je vind voor 1000 piek, mag ik dan 300 in eigen zak steken? :joy:

naja geef mij eerder wat van jou vaste plekkies om rond te neuzen. Maar zonder dollen 1000ā‚¬ is dus redelijk buiten mn studenten budget :wink:

Mijn vaste plekkies zijn geen plekkies, maar mensen. En nee.

Maar ik vind 700 voor een gebruikte band al wel aan de hoge kant tbh. Als ik jou was zou ik de end links los opspeuren en daarna een band erbij kopen.

Ik ben niet gevoelig voor dat argument. Zeker niet als je twee Rolexen hebt.

6 likes

Steinhart ocean one op een jubilee, draagt fantastisch!!!

2 likes

Ok, bij deze de 14060M op jubilee.

13 likes

SKX op de standaard jubilee om te proberen. Twijfel nog of ik een jubilee iets voor mij vind dus heb nog geen goede gekocht.
Denk dat de Squale er eerder Ć©Ć©ntje krijgt.

3 likes

Lekker fout, maar ik ga het doen als de Turtle aankoop,via dit forum binnen isā€¦ :muscle:t3:

11 likes

:facepunch:t4: Ben benieuwd!!

1 like

Duurt even ivm de vakantie van verkoper en daarna koper :joy:

1 like

Hallo Ronald,

Ik heb hier ook nog een boekje met goudfolies liggen. Het werd gebruikt in Hollywood door een overleden familielid die er decormaker was. Een boekje met palladiumfolies heb ik ooit weggeven. Dat werd in films gebruikt om houten of plastic zwaarden en speerpunten als staal te laten blikkeren. De folies zijn zo dun dat je er door naar de zon kan kijken en die dan zwakjes groen (Au) of blauw (Pd) te zien

1 like

Toffe mod. Die wijzerplaat zonder de day functie is echt 10x mooier dan die verschrikkelijke standaard plaat.

2 likes

Dankjewel! Dat ben ik helemaal met je eens, die dagaanduiding klopt ook niet in mijn ogen.
Deze dial komt uit een SARB 059.

2 likes