Hey een circula!![]()
Jenny/Doxa horloge
De Fossil Group dreigde afgelopen oktober failliet te gaan, Zodiac viel daaronder. Hoe het nu verder moet gaan met Zodiac is sindsdien voer voor speculatie.
Jaren 60 exemplaar
Paar jaar geleden nog wel voor 1k te krijgen. Inmiddels ook niet meer zo te zien (chrono24…)
![]()
De zodiac heb ik. Bij mij gaat er straks waarschijnlijk een sellita uurwerk inkomen. Originele uurwerk is waardeloos drama
Dankjulliewel voor al jullie input, er zaten een paar pareltjes bij en ook een aantal merken die me enorm hebben verrast. De keuze is dan ook gevallen op een micro brand, Dificiano uit Hong Kong. Ze zijn begonnen op Kickstarter en hebben ondertussen al 4 modelllen in hun assortiment.
Ik ben voor een model gegaan wat @EricPP heeft aangedragen, de Merlin. De prijs kwaliteit verhouding was door de specs in combinatie met een dubbele aanbieding zo interessant dat de keuze snel was gemaakt. Ze hebben namelijk een summer sale met 20% korting plus nog eens 50 dollar korting als je afziet van een watchroll. Hierdoor kwam de totaalprijs op omgerekend 240eu plus zo’n 60eu aan BTW en invoerrechten.
Als het goed is zal die volgende week al hier zijn en dan deel ik nog wat foto’s die ik zelf heb gemaakt.
Nogmaals mijn dank allemaal en nog een fijn weekend allemaal
Mooi horloge, goede deal en prachtige lume! Dat is telkens een mooie verrassing als je horloge ineens oplicht.
Precies dat, een goede lume is altijd een leuke bonus
Leuke keuze en weer eens wat anders !
Shogun for the win ![]()
Dat is een mooie aanwinst ![]()