Ik vind 'm mooi, een erg geslaagd model. Als het horloge je je past zou ik niet twijfelen. Als je zoiets namelijk als vintage wilt zal het eerder te klein zijn. Deze moderne interpretatie is de ideale oplossing.
Kennelijk is het een wat ‘chunky’ horloge, dus beter niet een iel polsje dan…
En die datumaanduiding is idd (zoals hierboven al vermeld) wat detonerend in 't geheel.
Ik zeg: doen…!
Erg mooi! Ben alleen geen fan van de rally horlogeband.
Mooi.
Wow mooi waar is deze te koop ?
1 van de weinige Tissot horloges dat erin slaagt mijn hartslag te verhogen. Als je de kans en het budget hebt, dan zou ik geen seconde twijfelen. Gewoon doen, ik denk niet dat je spijt zal hebben…
Voor zover ik weet nog nergens.
Hier kan je je inschrijven
Schitterend.
Echt een mooi horloge, maar veeel te groot. Tissot blijft maar van die achterlijk te grote modellen creëeren, terwijl de consument aan kleinere modellen toe is. Als dit horloge in 38 of max. 40mm was gemaakt…
Ziet er heel aardig uit. Erg sportieve look. Past wel in de trend van dit soort jaren 70 retro chronografen.
LeJour MK1 is denk ik vergelijkbaar in stijl. Junghans Chronoscope Solar ook zoiets.
Tissot op zich een mooi merk.
Ik denk dat ik wanneer ik hem in het echt zie de wijzerplaat te wit ga vinden.
Afwachten dus.
Mooi horloge! Maar passen zou voor mij doorslaggevend zijn, kastvorm valt volgens mij best ruim…
Lug to lug is iets van 46-47 dacht ik. Dat valt erg mee.
Het origineel is niet mijn favoriete Tissot, en deze heritage uitvoering ook niet, mij veel te “70’s”. Al vind ik het wel leuk dat ze dit model op de markt brengen. Dus als jij het een mooi model vindt, dan zeg ik doen.
43 mm vind ik flink voor zo een retro geïnspireerd horloge. Dat gaat voor mij gevoelsmatig samen met een kastmaat die ook meer aansluit bij dit tijd. Tegelijkertijd heb ik wel wat met de stijl. En ik vermoed dat een groot deel van die omvang de kast is en niet de diameter van de wijzerplaat. Dus om de pols kan het erg meevallen.
Leuk horloge! Jaren '70 spat er vanaf!
Dat hij best zonder datum had gekund, bijvoorbeeld?
Ik vind hem te gek.
En te duur