Junghans Max Bill Handaufzug

Te koop aangeboden: een mooie Junghans ‘Max Bill’ in de 34mm handopwind uitvoering, op de originele milanaise band. In zeer nette staat, loopt goed en zover ik kan beoordelen zonder krasjes, ook niet op het Sicralan (acryl) glaasje.
Ik ben de eerste eigenaar, maar kan zo even niet terugvinden wanneer ik deze heb gekocht, dat zal rond 2015 zijn geweest. Ik heb de originele doos en boekjes er bij.

Ik verstuur het horloge aangetekend/verzekerd, of persoonlijke overhandiging op een af te spreken locatie, omgeving Leiden/Gouda. Geen interesse in ruil.

Het verplichte (!) rijtje:

Te koop:

Merk en model: Junghans Max Bill Handaufzug, typenr. 027/3004.48
Diameter: 34mm
Leeftijd: 2015?
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 2015? (eerste eigenaar)
Factuur en/of certificaat: Originele boekjes
Originele doos en/of eventuele accessoires: Originele doos
Verzendkosten of afgehaald: Aangetekend/verzekerd verzonden
Conditie (krassen, werking etc): Zeer nette staat, krasvrij
Soort uurwerk en kaliber: Junghans J805.1
Vraagprijs: 600 euro

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

11 likes

Wel interesse, maar nog niet verkocht.
Op verzoek plaats ik hier ook nog even de foto’s van de ‘full set’.
Overigens dateert het horloge inderdaad uit Oktober 2015.

3 likes

Nog beschikbaar!
Overigens, hier mijn ontvangen feedback: Hanz

Prijsdaling naar 550 euro.

1 like

Meteen naar mijn laagste prijs → €500,-

Ik sta op zich ook wel open voor (in)ruil, up or down, ben wel nogal kieskeurig…

1 like