Je moet trouwens de vergroting met 100x denk ik wel met een korrel zout nemen. Hij vergroot zeker en het lampje rond de lens is soms ook handig, maar of het 100x heb ik mijn twijfel over. Maar voor detailopnames is het wel een handig ding.
1 like
Inderdaad je horloge komt nu nog beter uit de verf
…postfris …is het beeld dat bij me opkomt : mooi !
1 like
Ja is inderdaad een mooie combi! Dank!
Hier gebeurt ook niets 
Meer dan een maand geen enkele post
Vreemd. Toch een heel leuk merk met toch ook liefhebbers op het forum.
Nou ja. Plaatjes gaat het om. Hier de mijne:
10 likes
Kwam deze serie tegen in de Junghans catalogus. Ze zouden niet direct m’n voorkeur hebben t.o.v. reguliere Max Bills, maar zeker het model met de ‘gescheiden functies’ vind ik erg gaaf!
Hier reeds bekend?
4 likes
de linker doet Max Bill zich toch omdraaien in zijn graf?
Daar heb ik geen verstand van hoor — ik ben geen dokter. 

















