Junghans only

Junghans Meister Automatic…

15 likes

15 likes

12 likes

Hee, ik was vergeten hier mee te doen de laatste tijd. :slight_smile: Altijd een leuk topic.

20 likes

Mooi op die band

1 like

Je wilt niet weten waar ik 'm vandaan heb. :slight_smile:

Eerst niet nee. Maar nu wel :slight_smile:

1 like

Gewoon van de Ali geplukt om eens te kijken of m’n vrouw een milainaise lekker vond zitten Blijkt het een prima band te zijn met quick switch spring bars, die gewoon meer dan OK aanvoelt.

:slight_smile:

Evengoed heb ik nog twee officiële Junghans leren banden, met titaan hardware. :+1:

1 like

Staat hem supergoed. Ik ben niet zo van Ali maar dit wil ik wel eens proberen. Geeft het horloge echt een andere uitstraling.

Ik heb laatst ook, via Amazon dan, milanese banden geprobeerd. Wilde gewoon weten of het iets voor me is. Als je dat niet zeker weet geef ik liever € 5,00 uit dan gelijk € 80,00. En zoals Fate ook aangeeft, soms wordt je nog verrast door de kwaliteit / degelijkheid. Was bij mijn 5 euro banden overigens niet het geval, maar kreeg er wel een goed idee van of ik het wilde voor een bepaald horloge.

Daarom heb ik op Ali net even een tandje duurdere banden besteld. Soms is het verschil tussen een band van 5 Euro en 15 Euro zo levensgroot… Da’s bij Tropics ook zo, als je een FKM variant opzoekt voor 12 ballen heb je een band die kwalitatief beter is dan wat ik voor 60 - 70 Euro bij een microbrand bestel.

Maar ik wist dan ook dat m’n vrouw 'm graag op milainaise ging dragen, dat vindt zij tof. De Max Bill en de Club Campus zijn een beetje onze unisex horloges, zeg maar.

Op de foto niet super goed te zien maar ik heb de Max Bill nu al een tijdje op een groene alligator.

8 likes

De MB met cijfers is dan ook zeer verdraagzaam. Kan veel soorten banden aan.

1 like

Datumloos…

19 likes

20 likes

Ik zag laatste de foto van @Fate_Amenable_To_Change en dacht dat moet ik ook eens proberen.

Staat hem goed deze band

8 likes

Zojuist probeerde ik mijn Junghans Chrono in the stellen en de kroon wil niet meer naar de laatste positie om de tijd in te stellen. Het blijft hangen.
Dit probleem had het horloge kort na aanschaf en is daarna terug gegaan naar Junghans. Helaas is het probleem, na drie keer dragen en na een maand stil te hebben gelegen, weer terug.

Ik vrees dat mijn uurwerk, de J880.1 (ETA 7750/Valjoux) niet goed is. In afwachting van een oplossing, balen…

2 likes

10 likes

Net weer tot leven gewekt.

11 likes

Die like is in de veronderstelling dat ze het op gaan lossen.

1 like