Junghans only

16 likes

Bolle glaasjes

13 likes

16 likes

Hey iedereen, ik ben nieuw op het forum sedert gisteren, en wat een schat aan info en leesvoer is hier te vinden !
Ik zal alvast al eens mijn heel verschillend Junghans-trio erbij plakken :wink:

'k Heb hier al héél mooie Junghans-en gezien ! Prachtig !
Tot schrijfs,
Koen

16 likes

:green_heart:

7 likes

Ik kwam laatst deze foto weer eens tegen. Helaas heb ik het horloge niet meer, dus ik ben weer op zoek.

7 likes

Heb hier op HF een handgemaakte tweed band gekocht voor mijn groene Chronoscope, wat vinden jullie?

10 likes

Ik vind hem helemaal top!

Not my cup of tea, maar ieder zijn meug!

Niet helemaal mijn ding, maar de Junghans zelf, lekker hoor, Leuk contrast met groene dial en oranje wijzers.

Precies, niet echt een geweldige combi maar het was ook maar een wilde gok. Ik heb de originele struisvogel er maar weer omgelegd.

Enkele uit mijn verzameling :star_struck:

30 likes

De hele junghans collectie van me nu.

15 likes

11 likes

13 likes

Hoe krijg ik het voor elkaar om drie van deze prachtstukken zo beroerd op de foto te zetten. :see_no_evil: Hoe dan ook: mijn trio Junghansen:

10 likes

De 027/3501 staat al even op mijn radar om met zwarte croco te dragen, maar de combinatie lijkt toch niet top.

Verder nadenken dus wat de volgende NA zou kunnen worden. :thinking:. Ik weet het dus echt niet …

3 likes

:green_heart:

10 likes

Klein klokje gekocht op vlooienmarkt vandaag. Made in England trok mijn aandacht. Iemand die hier iets over kan zeggen? Iemand creatief geweest of heeft Junghans echt in het vk geproduceerd?

3 likes

NA! Junghans ATO-CHRON

Mechanisch uurwerk met een batterij als krachtbron in plaats van een veer.

14 likes