Junghans only

19 likes

Even een ouwe Jonghans tussendoor…

9 likes

Die is mooi zeg! Is die 38mm?

1 like

Bedankt en ja de Meister Automatic is 38 mm…
Was er in wit en bruin met effectlak wijzerplaat lijkt soms bruin en soms grijs ligt aan het licht…

2 likes

Prachtig @Roedolf deze had ik nog niet eerder gezien, dank voor delen.

Ik zie al een aantal forumleden met dezelfde (goede) smaak :wink: Dus mijn max bill zal ik niet opnieuw posten, zie hier

Maar ik deel graag nog deze met jullie, hij is niet in hele goede staat zoals je ziet. De wijzers hebben een spoor achtergelaten op de plaat, maar wilde hem jullie niet onthouden:

jnghns_klok

3 likes

Graag gedaan hoor en blijft een mooi merk…
Mooie wandklok en zet je Max Bill ook hier maar neer hoor is tenslotte ook een plaatje… :+1:

23 likes

12 likes

4 likes

Ik zou graag mijn Meister Kalender willen laten servicen.
Weet iemand misschien waar ik het beste naartoe kan?

7 likes

Meld zich in het Junghans topic :handshake:, vandaag eerste dagje met kakelverse de Form C
Wat een heerlijke dial (lastig te vangen op de foto) en formaat, 40mm vind ik persoonlijk toch wel lekker, vond zelf de max Bill net te klein.

16 likes

weet niet welke kant van het land je woont, kijk even hier, dan vind je iemand bij jou in de buurt

1 like

prachtige aanwinst! ik zat afbeeldingen te kijken, maar heeft deze nou een soort van krater vorm naar binnen? waar de max bill juist de dome heeft die naar buiten bolt?

1 like

Van harte gefeliciteerd met je prachtige Junghans en heel veel draagplezier gewenst… :heart_eyes: :+1:

1 like

Klopt op de foto’s heel lastig te zien maar deze heeft een vlak saffier met daar onder een wijzerplaat die licht hol staat naar binnen toe( in mijn andere topic noemde iemand het mooi een skottelbraai dial :rofl:) ,idem met de 2 kleine subdials en de minutentrack is weer een soort van uitgestanst (als ik het zo goed uitleg)
Dus de moeite waard om hem eens van dichtbij te aanschouwen, stuk mooier dan alle internet foto’s.

12 likes

het is inderdaad moeilijk te zien, maar erg mooie verfijning van/aan het horloge. veel draagplezier.

Dank!! Ik ga even kijken…

50 shades of grey, naargelang het licht.

10 likes

Heerlijk de werkdag beginnen met de nieuwe Junghans
:ok_hand: :+1:

13 likes