Leuke ruildeal met @jurgen2 , snel en vlotte communicatie!
Bedankt Jurgen en tot de volgende👍
Goede ruildeal met Jurgen gemaakt. Prettige en snelle communicatie en flexibel met afspreken. Kan alleen maar aanrader deal te maken met Jurgen!
Superdeal gemaakt met Jurgen2
Kletsnat aangekomen (motor) en even opgedroogd onder genot van kopje koffie. Met een Tudor heen, en met een Rolex terug naar huis. Erg hartelijk ontvangen. Dank Jurgen!
Vandaag een mooie band met sluiting ontvangen met de post van @jurgen2 . Snelle deal, goede prijs en snel verzonden, in andere woorden top.
Eergisteren een hele snelle deal gemaakt met @jurgen2 voor een Bulova Accutron. Vandaag ontvangen via Tante Post. Heel erg netjes ingepakt en het horloge is echt in een hele mooie staat!
Zeker een aanrader!
Vandaag het super snel geleverde pakketje met een Bulova Accutron van @jurgen2 in ontvangst mogen nemen
Snel tot een mooie deal gekomen.
Vlotte communicatie.
Snel verzonden.
Topper!
Samen met mijn zoon een Accutron voor hem overgenomen van @jurgen2. Ontzettend prettige ervaring. Jurgen is een groot liefhebber en kan er erg enthousiast over vertellen. Jurgen reageert altijd snel en vriendelijk, is attent en gastvrij. Het horloge was zoals beschreven in erg mooie staat, en voor een faire prijs, en Jurgen gaf mijn zoon nog een leuk extraatje mee. Ik kan Jurgen hier niet genoeg aanbevelen.