Jurk

Horloge overgenomen van @Jurk. Netjes aangekomen en snel geregeld. Tot de volgende keer! :+1:

1 like

Mooi horloge van Jurk overgenomen.
Leuk contact gehad en fijne afhandeling.
Super!

1 like

Fijn te horen dat je er blij mee bent! Veel plezier met het horloge! :+1:

1 like
1 like

Vandaag een horloge overgedragen aan @Jurk
Prettige en open communicatie, erg transparant. Bedankt voor de transactie en tot de volgende keer!

1 like

Horloge overgenomen van jurk.
Goede communicatie. Goede afspraken. Leuke ontmoeting en een prachtig horloge.
Kortom: zoals het moet zijn!

Vandaag een ruildeal gedaan met Jur @Jurk voor de tweede keer. En weer is het erg goed bevallen! Tot de volgende keer en bedankt voor de nieuwe avatar!

1 like

Van Jur een mooie Chronomat over kunnen nemen. Prettige ervaring. Staat van het horloge was zeker zoals omschreven; gewoon zeer netjes

1 like

Een mooie Seiko verkocht aan @Jurk. Snelle en vlotte deal! Communicatie eensgelijks! :+1:

Voor herhaling vatbaar!

1 like

Gaaf horloge overgenomen van @Jurk leuk contact en snelle verzending. Ook de avatar is helemaal top. Bedankt.

1 like

Paar weken geleden (toen nog geen tl2) van Jurk een Turtle Padi overgenomen. Een fijne ervaring!

Het horloge was correct beschreven, de communicatie vlot en prettig, volgens afspraak verstuurd.

Kortom zaken doen met Jurk is aan te raden!

Dank en hartelijke groeten,

Mick

Gisteren een ruildeal gedaan met @Jurk
Erg leuk gesprek gehad en zeker voor herhaling vatbaar :+1:

1 like

Ik heb niet het idee dat @Jurk meer positieve feedback nodig heeft hier op het forum, maar toch nog even wat van mij.

Ik heb een mooi horloge over kunnen nemen van @Jurk, en dat heeft hij supersnel verzonden. Hij had gezegd het “bulletproof” te versturen, en ik denk dat hij dat letterlijk heeft gedaan :joy:

Kortom, “koopt u met een gerust hart van @jurk, want hij is zeker geen schurk” (met zo’n polygoon journaal achtige stem). Een dikke aanrader :+1:

1 like

Veel plezier met het horloge! :ok_hand:
Dank. Prettig zaken gedaan te hebben. :+1:

1 like

Wederom een bijzonder horloge overgenomen van Jur. Heb nu een hattrick gescoord geloof ik. Leuk contact en super blij met de deal!

Gr richard

1 like

Jur heeft een horloge van mij overgenomen. Aardige gozer en vlotte deal! :+1:

1 like

Met @Jurk een fijne deal gedaan omtrent een horloge wat ik te koop had staan in het blauwe deel; fair openingsbod, prettige en vlotte communicatie, idem betaling en fijne afhandeling! Bedankt Jur en leuk je eens gesproken te hebben :smiley:

1 like

Vandaag een horloge mogen overnemen van Jur @Jurk. Wat een gezellige en no nonsense kerel. Het was dat mijn vrouw in de auto zat te wachten, anders konden we nog langer over horloges blijven praten. Een absolute aanrader Jurk, maar ja dat wisten de meesten al zo te zien😁

1 like

Zeker! :rofl:
Dan waren we nog lang niet uitgepraat :+1:

Insgelijks! :+1: Genoegen is geheel wederzijds :facepunch:

1 like

Gisteren mijn tekening mogen ophalen bij Jurk thuis: wat een gastvrij ontvangst door hem en zijn lieve gezin! Over van alles en nog wat gepraat en de tijd vloog voorbij. Jurk is naast een horloge liefhebber, getalenteerd cartoonist ook gewoon een coole dude: wmb de smaakmaker van het forum met zijn hart op de juiste plek. @Jurk, bedankt nogmaals en hopelijk drinken we nog eens een koud biertje binnenkort🍻

5 likes