Mooi hoor,vooal die 1e Cosmotron
Thanks
Zijn ook stemvorkjes toch?
Edit:ff opgezocht
However, there was significant development of the technology during its brief history, including raising the beat rate from a conventional 18,000bph at the start to 43,200bph at the end, in those using a relatively conventional balance.
Dacht dat de cosmotron ook een stemvork uurwerk had,niet dus,blijft overigens een prachtig horloge met leuke techniek.
Hoe lang doet ie met een batterij?
Nee klopt zijn geen stemvorkjesā¦de Hisonic die erboven staat wel⦠2 a 3 jaar op een batterijā¦
Dat is netjes,een stemvork lust wel wat prik die doet amper een jaar op een batterij.
Klopt(denk ik),bij de Bulova is het iig een gegeven.
De Seiko 7a28? Telt die ook mee?
Nee, dat is een gewone quartz
Dit soort uurwekjes heeft wel wat,zwevende secondewijzer en je kunt 'm na een aantal weken niet gedragen te hebben zo weer omdoen en hij staat gewoon op tijd
Ik verwacht van mijn kant wel wat uitbreiding in dit segment
Blijf het mooi spul vinden, die āzoemersā. En lopen ook nog eens erg mooi op tijd.
Hier mijn f300 met nieuwe NATO band.
Uurwerk is een ESA 9162 ofwel Omega 1250. Je vindt ze terug in de Tissonics, Eterna Sonic, Cetronic, Ultronics etc.
Mooi exemplaar! Vind het bandje wel erg hip bij dit vintage icoon.
Deze is ook leuk, heb ik al een poosje.
Schitterend inderdaad!
Laatste aanwinst. Een seamaster f300. Eerste hummer en heel blij mee. Ik merk dat ze veel āzielā hebben als jullie begrijpen wat ik bedoel.