JustJeroen

Prettige deal met @JustJeroen waarbij alles (behalve een korte hapering van PostNL :smile:) volgens het boekje ging. Aanrader dus! :+1:

1 like

Paar seiko 5-jes verkocht aan @JustJeroen ,alles perfect gelopen!

1 like

Rolex box overgenomen van @JustJeroen
Perfect contact en uiterst snel verzonden.
Bedankt Jeroen

1 like

Prettige deal gedaan met @JustJeroen hopelijk binnenkort een biertje kunnen doen!

1 like

Uitstekende ervaring met @JustJeroen!
Reactie geplaatst op een zoekertje en een paar minuten later was het geregeld. Prettige communicatie, leuke deal … alles ging helemaal zoals het heurt. Aanrader. :ok_hand:

1 like

Na een toolsetje gekocht te hebben van Jeroen nu opnieuw een deal gemaakt. Jeroen heeft mijn Submariner 16613LB overgekocht. Vlotte en open communicatie, afspraken werden top nageleefd en beloftes nagekomen! Aanrader !

1 like

Kan me aansluiten bij alle andere ervaringen hier, prettig contact en na een snelle verzending een mooi horloge ontvangen vandaag! :+1:

1 like

Vandaag een super leuke deal gesloten met @JustJeroen. Super aangename ontvangst en enorm betrouwbare liefhebber

Bedankt Jeroen

1 like

Weishi verkocht aan @JustJeroen. Prettig contact, geen onzinbiedingen en reageert snel. Bedankt Jeroen! :+1:

1 like

Vandaag @JustJeroen op de koffie gehad om een horloge over te nemen.
Zeer prettig zaken doen met Jeroen. :+1:

1 like

Rolexbox van @JustJeroen overgenomen! Snelle levering en veilig verzonden! Thx man! Zeker een aanrader

1 like

Een paar items van @JustJeroen overgenomen, binnen 1 dag in huis! Fijne communicatie en de deal was snel beklonken✌🏼

1 like

Vandaag Jeroen op bezoek gehad om een horloge van me over te nemen. Snelle transactie, leuk gebabbeld en een zeer tevreden enthousiaste klant :grin::+1:

1 like

Vandaag een horloge verkocht aan Jeroen! Ontzettend aardige enthousiaste horloge liefhebber! Zeker een aanrader om zaken mee te doen :sunglasses:

1 like

Vandaag leuke deal gemaakt met @JustJeroen aka Jeroen, we zijn elkaar tegemoet gereden :+1:t2: en het was wat we beide op het oog hadden :blush: uiteraard gezellig gekletst over onze hobby tijd te kort :rofl: betrouwbaar forum lid om zaken mee te doen.

1 like

Mijn Rolex jubilee bracelet verkocht aan @JustJeroen. Vriendelijk, snelle deal, supersnelle betaling, gezellige overdracht. Zo wil je het hier op HF. Aanrader!

2 likes

Deze week een Timegrapher overgenomen van Jeroen en deze is netjes op tijd verstuurd en goed verpakt aangekomen. Het was dus goed zaken doen met Jeroen.

1 like