Kadootje voor mijn vader

Of natuurlijk de onvolprezen Presage, op een paar tientjes binnen budget en er gebeurt wat op de dial.

5 likes

En die heeft een Zwitsers uurwerk? :wink:

Wel een mooi horloge inderdaad!

1 like

Het heeft een 4R57 (Seiko) kaliber en is voorzien van een centrale gangreserve indicator op de wijzerplaat; deze laat direct zien of het horloge volledig is opgeladen.

1 like

Wellicht occasion of met wat korting.


Deze voldoet met gemak aan alle wensen :wink:

SWATCH METAAL, SISTEM FLY, YIS404

En misschien een Irony

Verder denk ik dat je in de hoek van Tissot en Switch misschien nieuw net haalt. Anders merken als Hamilton, Certina, Eterna en Maurice Lacroix in de occasion of met dikke korting zoeken.

Wel 1 tip, ik zou wel zorgen dat ie de tint blauw mooie vind. Het ene blauw Is namelijk de andere niet…

1 like

Dank! Ik moet nog een subtiele manier vinden om de kleur te testen inderdaad :grin:.

Haha, je hebt subtiel al de specs eruit weten te pielen. Nu nog eens met hem naar de Gamma om een nieuw verfkleur voor je muren te vinden :wink:

Voor mij hoeft een kado geen verrassing te zijn. Integendeel, ik kies liever zelf. Waarom niet een keer een vader-zoon dag iets leuks doen, waaronder bij juweliers langs om een mooie uit te zoeken? Zou wel vooronderzoek doen desnoods vrijblijvend op zicht, zodat jullie niet telkens teleurgesteld winkels weer uitlopen.

1 like

We gaan samen binnenkort een weekje naar New York, leek me wel leuk om het hem daar te geven. Maar het is zeer lastig inderdaad om het als een verrassing te geven, omdat smaak zo persoonlijk is. Zelfs met de relatief duideijke specs kan het een miskleun blijken :grin:. Ik zal er eens over denken of het wel een verrassing moet zijn. Tnx voor de input :+1:.

Ik vind die DS een uitstekend idee :+1:
Veel horloge voor de prijs.

2 likes

Ieder is anders hoor, sommigen houden van verrassingen.
Maar zelf heb ik er meestal minder goeie ervaringen mee. Heb wel eens horloges gehad die praktisch nooit gedragen zijn, omdat ze niet mijn smaak zijn.
Vooral als het geen geiten wollen sokken zijn of een stropdas, iets wat ie sporadisch draagt. Maar als het een daily wear zou moeten worden, dan zou ik persoonlijk iets willen wat perfect aansluit.
Nogmaals, dat ben ik.

Over de DS1 staat vast een review op youtube.
Gewoon even inkloppen Certina DS1 krijg je een wat
betere indruk van het horloge.