Kan deze op leer?

Ik ken het probleem. Mijn pols is amper 16 cm, gaatjes erbij knippen is voor mij standaard. :sweat_smile:

1 like

Welaan, als ervaringsdeskundige: waarmee knip je die gaatjes?

Of wat vetter eten zodat de polsomvang toeneemt.

1 like

Hahhaha. Ik dacht aan Dr. Pepper, ook al jaren niet gehad.

On topic, hij mag zeker op leer. Maar dan wel de zwarte naar mijn smaak.
Ik vind de rode iets teveel van het goede.
Mooie orient ook trouwens.

2 likes

Ik denk rally band. Wel in het zwart.

2 likes

Met een tangetje of ponsje uit de collectie. Ik zoek degene uit die het meest op de overige gaatjes lijkt. Je blijft het verschil overigens altijd zien, hoe goed je ook je best doet. :sweat_smile:

1 like

Goed advies :joy:. Maar zou er niet een miniem risico zijn dat dan ook de omvang op andere plekken van het lichaam toeneemt? Ach nee, ik zie spoken.

1 like

Zat ik ook aan te denken! En dan zwarte rally met rode binnenkant (dat je het rood net door de gaten ziet). Goeie!

1 like

Het feit dat jij er vier hebt duidt erop dat er minstens drie tegenvielen. Of zie ik dat fout :expressionless:.

Nope, ze vullen elkaar aan; allemaal verschillende afmetingen en het gele tangetje is voor de rechthoekige gaatjes. :sunglasses:

1 like

Hij kan ook op Marktplaats! :wink:

Maar alles kan verder, zolang jij het mooi vindt!

1 like

Maar daarvoor heb je toch aan die grote genoeg?

Dat je het verschil kunt blijven zien maakt me niks uit, dat ziet niemand als je hem om hebt.
Maar is dit niet een stuk handiger bijvoorbeeld in plaats van die tangen:

P39415_Pic3_cmyk1

1 like

Nou, hij bevalt me wel. Het is toch een heel aparte kleur en hij staat prima bij een zwarte of bordeauxrode trui. En financieel kostte het me de kop ook niet, dus ik houd hem lekker.

2 likes

Ponsen zijn inderdaad ook handig, vooral omdat je beter kunt zien wat je aan het doen bent.

Van de grote tang gebruik ik eigenlijk alleen de kleinste maat, de rest is voor horloges veel te groot.

1 like

Ik vind het niet mooi op leder.

Maar het gaat niet om mij, het gaat om wat jij mooi vindt.

1 like

Thanks. Zoals ik zei: ik vind het leuk om meningen te horen.

Overigens: als hier 19 van de 20 mensen zouden zeggen getver, hoe kom je erop, dan had ik het plan ook laten varen. Ik laat me over kleding ook wel eens adviseren door de dames op het werk. Als die allemaal zouden zeggen “het gaat erom wat jij mooi vindt” had ik daar weinig aan :grin:.