Hahaha breitling onwers be like KLOK hahaha
Gadverdamme…life ban zou ik zeggen!
Tja, dat schrijf je nu maar, dat heb ik toch al meerdere keren meegemaakt, gewoon totaal vreemde mensen voor mij, die aanbelde en een zakje horloges afgaven. Waaronder een gouden JLC etc etc Gewoon om dat ze die niet gebruikte, Een Amerikaan die mij wel 5 gouden Longines toestuurde, die was gestopt met verzamelen, een paar weken geleden heeft hij er nog een gestuurd, Dus het bestaat wel dat mensen dat doen.
Hee, die Amerikaan heeft bij mij een witgouden Daytona achtergelaten. Ik heb hem wel een fles wijn meegegeven.
Dat totaal vreemden spontaan bij iemand gaan aanbellen vind ik al euh…vreemd.
Dat ze dan ook nog eens een zak vol horloges bij zich hebben, vind ik nog vreemder. Hoe groot is de kans dat je spontaan aanbelt bij een liefhebber?
Tenzij je van buitenaf kunt zien dat jij een echte verzamelaar bent. Er zullen wel veel horloges of klokken zichtbaar zijn dan.
Tinus heeft hier natuurlijk wel een punt.
Hoe ga je hier nu op reageren…
Dat kwam omdat er een stuk over mij geschreven was in de krant met foto s erbij, vandaar dat de mensen wisten waar ik woonde. Zo kwamen ook oude horlogemakers gereedschap brengen of ik kon het ophalen
Ok. Dat verklaart al meer.
Ik woon duidelijk in de verkeerde buurt.
In Knokke kon ik een hele horloge atelier leeg halen. En uit de winkel de horloge s, ja, dat was feest voor mij,
Sinterklaas bestaat dus toch
Was die Breitling nou echt of nep?
Zoals BMWX6M schrijft krijg je dat hier gratis bij de chinees als je voor 100 euro eten besteld
Ahh dan zijn we weer back on track
Ik heb ook al eens van een dame een zak vol met horloges gekregen.
Die dame wist dat ik op zoek was naar oefen horloges en haar man heeft deze tot bij mij thuis gebracht, helemaal gratis + persoonlijke aflevering.
Net nog even gaan kijken, maar de gouden JLC heb ik niet gevonden @anon91449979EV …
Was midden in de nacht zeker?
Nee echt, Die mensen hadden het artikel in de krant gelezen over mij, En je geloof het of niet, die wilde alles naar het containerpark brengen, bergen gereedschap, veel vintage Cortebert horloges nog in de doos , onderdelen, etc etc een volle stadion wagen plus aanhanger bom vol
Bizar zeg Ik moet de lokale krant maar eens vriendelijk aankijken of ze een artikel over mij willen schrijven
Zelfs uit Nederland zijn er horloges naar mij gestuurd of hier komen brengen.
We waren er een paar maanden geleden uit dat het een stalen exemplaar betrof