Kan iemand mij vertellen of deze Tag Heuer echt is...m vr gr Siebe

Inderdaad Boris. Sorry , ik ben nieuw

Vandaar al die verschillen :sweat_smile:

Blijven er nog genoeg over.

1 like

No worries, succes met de zoektocht!

Kijk vooral bij betrouwbare verkopers / winkels, heb je zekerheid dat het klopt en nog garantie ook.

Zoals al zo vaak gezegd, dat is hier absoluut geen vereiste.

7 likes

Ik heb overigens een prachtige vintage Girard Perregaux Richeville om mijn pols. De allereerste automatic uit begin jaren 60

1 like

Heb je ook betere foto’s? Laat die eens maken door de verkoper. Het is zo erg lastig te beoordelen. Scheve letters kunnen zelfs ontstaan doordat een telefoon meerdere foto’s maakt en weer aan elkaar plakt. Bij minuut 57, linksboven zit zelfs een scheur in de kast, kan toch haast niet?

3 likes

Leuk! Maak gewoon een voorstel topic met een paar foto’s als je het leuk vindt hier. Ben wel benieuwd!

Klopt, hij/zij mag “nee” zeggen, maar deze categorie is voor veel mensen de ingang tot HF en een uitnodiging/verzoek om jezelf voor te stellen zou kunnen leiden tot een nieuw lid waar we nog lang plezier van kunnen beleven.

3 likes

Hi Siebe,

Ik zou ff in Roermond kijken in de outlet👌 Nieuw, Echt, scherp geprijsd😄

Doe ik even als het dag licht er is.

1 like

Zo denk ik er ook over :wink:

whut?.. dat wist ik niet…

In mijn mening hebben we hier express een laagdrempelige entree voor iemand die met een vraag zit.
Als we die keurig behandelen, krijgt hij/zij het gevoel dat dit een prettig forum is, dat verder onderzoekt verdient.

Als we iemand onverdiend een schuldcomplex aanpraten, onstaat een andere indruk van dit forum :wink:

37 likes

Hear, hear!

10 likes

Helemaal mee eens, maar zijn we nu werkelijk in een tijd aanbeland waar

leidt tot een schuldcomplex?

3 likes

Ik dacht altijd dat Fortis de eerste was ergens in de jaren twintig

Harwood dacht ik. Ah, zie nu het artikel - klopt allebei. :wink: Anyway; wellicht GP’s eerste automaat, dat kan goed.

Nee hoor , absoluut niet. Ik ben gewoon nog een groentje in de horloge wereld en ik vind het leuk om lid van dit forum te zijn. Ik heb lang geleden een keer een horloge van mijn opa gekregen en dat lag al tijden in de kast. Mijn moeder zei laatst dat mijn opa nooit goedkope dingen kocht , en dat ik dus zuinig op t horloge moet zijn. Ik denk dat hij 30 jaar in de kast heeft gelegen , maar hij loopt precies op tijd , zo lang je hem om je pols houdt. Sindsdien ben ik me gaan verdiepen in horloges en vandaag kwam ik bij dit forum uit
M vr gr Siebe

8 likes

Morgen een foto voor de geïnteresseerden

4 likes

Leuk hoor! Horloges hebben wel onderhoud nodig, als je hem nu regelmatig gaat dragen moet je er echt een keer aan geloven. Reken op een euro’tje of 200 voor echt goed werk inclusief opwindveer, wellicht enkele tientjes meer. Voor een eventuele eerst impressie, hier een lijst van horlogemakers die bekend zijn bij het forum en/of er lid van zijn:

Het horloge kan nog redelijk goed de tijd houden, maar alle olie en vet zijn inmiddels vervlogen, verbruikt en hard geworden. Is het behoud van je horloge.

1 like