Hahahaha… heel goed!!
Is het niet zo dat je verschillende talen hebt op die dagschijf? Hoeft niet direct iets te betekenen.
Goeike Jurk.
Volgens mijn info kloppen veel dingen wel, ik snuffel verder, laat het even rusten, morgen weet ik meer.
Dit.
Bij twijfel kun je, onderbouwd, je twijfel uitspreken, maar meteen roepen dat iets niet klopt als je dat niet 100% zeker weet is gewoon kwalijk.
Dat is een goed woord.
Je zet een potentiële koper op het verkeerde been, maar erger nog, je kwalificeert een verkoper als oplichter.
Weet je jongens, ik geef aan: [quote=“Boris, post:4, topic:373836”]
mijn gevoel zegt direct nee. Geen (moderne) tag heuer kenner.
Maar die RR van Carrera lijkt me al een duidelijke aanwijzing.
[/quote]
Daarna lees ik jullie opmerkingen en denk ik, laat maar lekker zitten. Waarom zou ik mijn nek uitsteken als de forumpolitie je daarna wegzet als dom, smaad laster alles.
Zoek het lekker uit met je “is dit horloge echt” vraag. Koop hem nieuw in de winkel en als je dat niet kan betalen spaar lekker door.
Jammer want als ik dat zo voel reageren er vast ook minder mensen. Of vragen ze eerst 20 high res foto’s met allerlei voorbehouden.
Jammer, maar mij hoor je niet meer
Mensen laten we on topic blijven en vriendelijk zijn voor elkaar.
Ik geloof niet dat er iets persoonljik tegen jouw post bedoeld was hoor. Meer van algemene aard.
Je neemt het wat mij betreft te zwaar en persoonlijk op. Dat is echt niet de bedoeling van mijn opmerkingen. Nogmaals, er wordt niemand voor dom uitgemaakt. Ik vind echter dat je met deze uitspraken moet oppassen. Die van jou had nog een slag om de arm, maar dat zie je ook anders. Het is hier al vaak genoeg voorgekomen. Hordes riepen nep, horloge gewoon echt na inspectie door professional.
Die professionals (de echte dan) zeggen nooit iets op basis van foto’s, zelfs als het goede foto’s zijn.
‘we’ zijn best lief hier op HF hoor … Soms gewoon iets (te?) direct…
Goed dat je in dit topic reageert. Uit de reacties op je opmerkingen blijkt dat het nodig is
Jawel
Maar @JanHendrik dus niet…
@JanHendrik je bent nog niet af. Je mag door.
Vind ons ook best wel lief en een grote inspiratie bron.
Boris brandt z’n vingers er niet meer aan. Heb al genoeg rechtszaken lopen. Ga wel verder over waterdichtheid praten ofzo
Daarmee kun je ook diep zinken hoor… zou je dat wel doen?
Strip komt gewoon naar je toe😄
Roel bedankt voor advies, net als alle anderen in dit forum. Als je nieuw bent neem je ieders advies mee. Het was niet mijn bedoeling om een discussie te starten
Absoluut!! Al 3 jaar lang wordt het mij op een Watch try aangediend
Gezellig toch?
Ik wens je hier een leuke tijd
Pm gestuurd , alles oke
Voor de HF vrienden. Heb verkoper nagegaan en gesproken via FB , alles van zijn verhaal lijkt te kloppen. zoals gekregen werk 25 jaar etc etc. Hopelijk kan TS een mooi horloge scoren. Heb hem PM gestuurd met alle info en aangeraden bij aankoop iemand mee te nemen met kennis van zaken. Met de huidige info in dit Topic kan hij alles nakijken zoals de RR in Carrera bv.