Show your Kemmner

Ok ik zie @ThaPapper en @TimeLapse als eerste aanmelders. Wie heeft nog meer interesse?

Kom @royke74 , @Boetje, @eddegroot, ik zag jullie wel lonken naar mijn Kemmner :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Even een vraagje; ik bezit een vintage diver van Wilson Watch Works. Is dit ook een kast van Kemmner?

Ik heb ook interesse, lijkt me leuk!

1 like

Ik ga ook mee, zeg maar wanneer ik de bolletjes agenda weer moet sturen :grin:

3 likes

Count me in :muscle:

3 likes

Die man schrikt zich dood als er 10 malloten uit nederland op de stoep staan :slight_smile:

Vond nog een plaatje van mijn ex (deze en anderen).

3 likes

Nou nouā€¦ :wink:

Maar idd. Dacht ie net van zijn rustige oude dag te kunnen genieten, staat er ineens een hele fanfare aan horlogefreaks voor zijn Duitse deur :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Waar mag dat ergens wezen in Duitsland? :open_mouth:

1 like

Umgebung Stuttgart

2 likes

:joy:

1 like

net wat te ver voor mij om ā€˜evenā€™ heen te rijdenā€¦

1 like

Nou ja, daar hebben de Duitsers toch ook geschiedenis mee, ergens ongevraagd binnenkomen :zipper_mouth_face:

Maar leuk de enthousiaste reacties voor een mogelijke ā€œmeet & greetā€ met de heer Kemmner. Ik ga hem polsen of hij het ook leuk vind.

Stay tuned!

5 likes

Vanuit omgeving Rotterdam.

2 likes

Ik doe mee!

1 like

ja ik zag het, net iets te ver voor mij :wink:

Je kan met mij meerijden tegen een kleine vergoeding voor de brandstof, dat is geen probleem.

1 like

Ik zal hem voorstellen ergens meer ā€œin the middleā€ af te spreken, meer richting de NL grens.

Betalen we zijn eten wel en een klein envelopje met brandstofgeld :wink:

2 likes

Wellicht ook van de partij, beetje afhankelijk van wanneer, meerijders 3 stuks geen probleem vanuit Zeewolde

3 likes

thanks voor het aanbod! maar vind het gewoon ook iets te verā€¦

ik zal het topic even volgen, als het in the middle wordt overweeg ik het wel :slight_smile:

2 likes

Mooi idee!
Ik ga het volgen, mee afhankelijk van de datum en meerijdmogelijkheid (natuurlijk met betaling)!!
Snel een mooie Kemmner scoren!!!:thinking::wink:

2 likes