Kennen jullie dat?

Ja dan kan je blijven doorsparen he, zet daar dan een seamaster achter en dan maar een submariner, etc. Etc.

Een horloge schaf je aan wanneer je er een klik mee hebt. Persoonlijk vind ik buiten genre de tag heuer en die breitling totaal niet op elkaar lijken dus waarom vergelijken. Als je de breitling wil dan maar doorsparen, als je de tag heuer mooi vindt dan kopen. Als je beide wil dan even extra doorsparen :crazy_face:

Ikzelf ben trotse eigenaar van een aquaracer WAN2110 en blijf het een parel vinden (heb een superocean gehad en die was evensnel weg en spijt van de aankoop)

1 like

Ik zou doorsparen voor de Breitling.
Ik heb de aquaracer ook gehad , maar zou veel liever de Breitling willen hebben.

Heb je al eens een SKX007 geprobeerd?
Heel veel horloge voor je geld!

3 likes

:joy::joy:

Sjeezus louis, zit je aan het bier?

Goed idee Frenk!

1 like

Al zeker 5 keer en dat was 5x te veel.

1 like

De TAG Aquaracer, rustige wijzerplaat, mooie watch.
Die Breitling is veeeels te druk.

1 like

Soms helpt IRL zien en naast elkaar.kunnen houden ook. Dan weet je of het je waard is om door te.sparen of blijkt de klik met de tag juist hoger te zijn etc.

Doorsparen. Anders ben je nooit echt tevreden met wat je hebt gekocht.

Tegelijkertijd vind ik de TAG Heuer op de foto mooier dan de Breitling. Maar dat is dan weer persoonlijk. Breitling is erg druk en er zijn mensen die daar van houden. Verder weet ik niet hoe het zit met de rest van de specificaties. Misschien moeite waard om ze in het echt te bekijken.

Ik ben in een drukke bui…Spaar nog even door denk ik. Heb al aardig wat rustige modellen…

2 likes

eeeeennnn, doorsparen!

Zou ik zeker doen

1 like

Als je nóg langer doorspaart kun je een Rolex kopen…, maar je leeft nú.

Een Rolex doet me niet veel…Ik zie ze veel te veel. Al dan niet echt of wel.

Nog aan het sparen…:crazy_face: Kan hem al kopen maar ga nog even door anders doet het meteen zo een pijn op de rekening…

Hoe groot is het prijsverschil dan?

Zo een 1400 euro…

Oh dat is wel serieus! Lekker doorsparen! Een goedkopere koop je als 2e sneller :stuck_out_tongue:

Nee, ken dat niet. Nu ruim twee jaar trotse en tevreden eigenaar van 'n Aquaracer en nog nooit behoefte gevoeld om deze weg te doen voor een Superocean. Verwacht ook niet dat dit nog gaat gebeuren.

Misschien is dit iets voor je. Wel grijs.